+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1712 view

آموزش استفاده از فیلتر ویدیوهای تیک تاک به صورت مستقیم Use this effect

بازدید : 1712
تاریخ :یکشنبه 18 آگوست 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش استفاده از فیلتر ویدیوهای تیک تاک به صورت مستقیم Use this effectآموزش استفاده از فیلتر فیلم ها در تیک تاک نسخه اندروید

قابلیت جدیدی به نام Use this effect به تیک تاک اضافه شده است که کاربران با کمک آن مستقیم با همان فیلتری که ویدیو ساخته شده ویدیو بسازند قبلا اگر از فیلتری خوشتون می اومد باید در بین فیلترهای تیک تاک می گشتید تا فیلتر یا افکت مورد نظر را پیدا کنید اما با این قابلیت شما مستقیم میتوانید به فیلتر مورد دسترسی داشته باشید.

تیک تاک چیست ؟

تیک تاک tiktok یک شبکه اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه است که شما با نصب نرم افزار آن میتوانید به میلیون ها ویدیوی جذاب دسترسی داشته باشید و یا با فیلترها و افکت های تیک تاک ویدیو بسازید و آنها را در پروفایل خود به اشتراک بگذارید چیزی شبیه به اینستاگرام با این تفاوت که محیط تیک تاک سالم تر از اینستاگرام است.


آموزش Use this effect در تیک تاک:

استفاده از این قابلیت بسیار آسان است شما در تیک تاک به صفحه ویدیو نظر که با افکت و فیلتر در تیک تاک ساخته شده است می روید و سپس بر روی علامت اشتراک گذاری یا فلش که در زیر علامت نظرات ویدیو وجود دارد کلیک می کنید.

آموزش استفاده از فیلتر ویدیوهای تیک تاک به صورت مستقیم Use this effectحالا از بین گزینه ها بر روی Use this effect کلیک کنید تا بتوانید با همان افکت که ویدیو ساخته شده است ویدیوی جدید بسازید.

آموزش استفاده از فیلتر ویدیوهای تیک تاک به صورت مستقیم Use this effectبعضی از ویدیوهایی که در تیک تاک به اشتراک گذاشته می شوند بدون فیلتر ساخته شده اند بنابراین گزینه ذکر شده برای این ویدیوها فعال نیست.


آموزش ایجاد نظرسنجی در تیک تاک Poll TikTOK

تفاوت تیک تاک موزیکالی و تیک تاک اصلی

آموزش استفاده از برنامه tik tok – چگونه با برنامه tik tok کار کنیم ؟