+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

فعال سازی تیک تاک پرو با قابلیت Analytics به صورت تصویری Tiktok Pro
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1864 view

فعال سازی تیک تاک پرو با قابلیت Analytics به صورت تصویری Tiktok Pro

بازدید : 1864
تاریخ :جمعه 26 جولای 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

فعال سازی تیک تاک پرو با قابلیت Analytics به صورت تصویری Tiktok Proفعال سازی تیک تاک پرو – تبدیل حساب عادی تیک تاک به حساب پرو

Tiktok Pro قابلیت جدیدی است که به تازگی به نرم افزار محبوب تیک تاک اضافه شده است. با فعال سازی این قابلیت که به صورت رایگان همه کاربران میتوانند آن را فعال کنند امکان نمایش آمار ویدیوها در اختیار کاربران قرار می گیرد یعنی کاربرانی که ویدیو به اشتراک میذارند میتوانند تعداد بازدید از ویدیوها یا تعداد لایک ها را در یک صفحه جدا در بخش تنظیمات با نام Analytics مشاهده کنند .

این امکان بسیار شبیه به حساب بیزینس اینستاگرام است .

آموزش فعال سازی Tiktok Pro :

برای فعال سازی حساب کاربری تیک تاک پرو شما ابتدا باید آخرین نسخه تیک تاک موزیکالی را بر روی گوشی یا دستگاه خود نصب کنید. سپس به بخش تنظیمات تیک تاک بروید و بر روی Manage my account کلیک کنید.

فعال سازی تیک تاک پرو با قابلیت Analytics به صورت تصویری Tiktok Pro

در صفحه بعدی بر روی switch to pro account کلیک کنید.

فعال سازی تیک تاک پرو با قابلیت Analytics به صورت تصویری Tiktok Proدو صفحه بعدی را سوایپ کنید تا به صفحه choose a gategory برسید در این بخش باید انتخاب کنید صفحه شما در چه زمینه است مثلا اگر ویدیو می سازید بر روی media قرار دهید یا به دلخواه یکی را انتخاب کنید.

فعال سازی تیک تاک پرو با قابلیت Analytics به صورت تصویری Tiktok Proاکنون که دسته بندی را انتخاب کردید بر روی done بزنید. اکنون حساب تیک تاک شما پرو شده است و برای دسترسی به آمار صفحه در همین بخش تنظیمات یا setting میتوانید بر روی Analytics کلیک کنید تا آمار صفحه تیک تاک خود را مشاهده کنید.

فعال سازی تیک تاک پرو با قابلیت Analytics به صورت تصویری Tiktok Proهمان طور که در تصویر بالا می بینید با فعال سازی tik tok pro شما میتوانید آمار یک هفته یا 28 روز گذشته بازدید ها را ببینید همچنین آمار کاملی از تعداد فالور و میزان بازدید از ویدیوها نیز در اختیار کاربران گذاشته شده است.


آموزش حذف اکانت تیک تاک

فعال کردن و غیر فعال کردن قابلیت دانلود ویدیوهای تیک تاک

آموزش اضافه کردن آهنگ به تیک تاک موزیکالی