+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

تفاوت تیک تاک موزیکالی و تیک تاک اصلی
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
4678 view

تفاوت تیک تاک موزیکالی و تیک تاک اصلی

بازدید : 4678
تاریخ :جمعه 15 جولای 2022
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

تفاوت تیک تاک موزیکالی و تیک تاک اصلیآموزش نصب TikTok و تیک تاک موزیکالی اندروید

تیک تاک چیست ؟

TikTok یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ساخت ویدیو و دسترسی به ویدیوهای جذاب و دیدنی است که بیش از 10 میلیون کاربر دارد و رقیب جدی برای اینستاگرام و دیگر شبکه های اشتراک گذاری ویدیو به حساب می آید با توجه به محبویت تیک تاک سعی کردیم این نرم افزار را بررسی کنیم ما قبلا مطالب آموزشی کاملی را در رابطه با استفاده از این نرم افزار در سایت قرار دادیم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است .


آموزش استفاده از برنامه tik tok – چگونه با برنامه tik tok کار کنیم ؟


در نظرات سایت برخی از کاربران گزارش داده بودند که فیلترهای تیک تاک آنها کم است و با بقیه متفاوت هستند در بررسی هایی که کردیم دو نسخه از تیک تاک وجود دارند که به وسیله دو توسعه دهنده متفاوت در مارکت ها منتشر شده اند و در زیر به آنها اشاره می کنیم لازم به ذکر است هر دو نسخه رسمی و معتبر هستند و لینک دانلود آنها نیز قرار داده شده است .

نسخه اصلی تیک تاک :

نسخه اصلی تیک تاک به وسیله توسعه دهنده ای به نام TikTok Pte. Ltd در مارکت های مختلف منتشر شده این نسخه نیازی به تغییر آی پی ندارد و فیلتر های بیشتری از نسخه دوم این برنامه دارد بنابراین پیشنهاد ما نیز استفاده از این نسخه است .

همچنین قابلیت های بیشتری در تیک تاک اورجینال وجود دارد برای مثال شما میتوانید با چندین حساب تیک تاک وارد نرم افزار شوید و حساب های دیگتون را هم در این نرم افزار مدیریت کنید.

دانلود نسخه اورجینال و جدید تیک تاک اندروید TikTok By TikTok Pte. Ltd


آموزش تیک تاک موزیکالی :

یکی از نسخه های تیک تاک ,تیک تاک موزیکالی نام دارد که توسط توسعه دهنده ای به نام musical.ly منتشر شده است این نسخه در کشور ما مسدود است و برای استفاده از آن باید برنامه تغییر آی پی را روشن کنید همچنین فیلترهای تصویری این اپلیکیشن با نسخه اصلی متفاوت است و ممکن است کمتر یا بیشتر از نسخه اصلی باشد.

این دو اپلیکیشن را میتوانید از لینک زیر برای اندروید دانلود کنید شما میتوانید هر دو نرم افزار را در کنار هم نصب کنید و از آنها استفاده نمایید .


دانلود برنامه اندروید Tik Tok ساخت و تماشای ویدیوهای کوتاه


به روز رسانی: فعالیت تیک تاک موزیکالی به پایان رسیده و تنها یک نسخه از این برنامه فعال است که لینک دانلود آن را قرار دادیم.

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
دانلود تیک تاک موزیکالی
ورود به صفحه دانلود حجم فایل : 79 مگابایت
دانلود تیک تاک اورجینال
ورود به صفحه دانلود حجم فایل : 80 مگابایت
تیک تاک سالم کاربران ایرانی
ورود به صفحه دانلود حجم فایل : 90 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول