+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1019 view

آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

بازدید : 1019
تاریخ :جمعه 7 ژوئن 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرامچگونه در استوری اینستاگرام آهنگ قرار دهیم ؟

اینستاگرام از برترین و محبوب ترین نرم افزارهای شبکه اجتماعی در بین کاربران اسمارت فون های هوشمند است این نرم افزار میلیون ها کاربر دارد که آنها نیز در روز صدها هزار ویدیو و عکس را در این شبکه اجتماعی منتشر می کنند

اخیرا اینستاگرام با به روز رسانی جدید قابلیت های جذابی را به نسخه اندروید اینستاگرام اضافه کرده است که از محبوب ترین آنها امکان Hands free است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است با کمک این قابلیت شما امکان ضبط و به اشتراک گذاری یک آهنگ را به صورت کامل در استوری اینستاگرام خود دارید .


گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام:

قبل از هر چیزی باید بدانید که شما در حالت عادی نمیتوانید یک آهنگ را به صورت کامل در استوری قرار دهید چرا که زمان استوری محدود است. ابتدا آخرین نسخه اینستاگرام را برای سیستم عامل خود دانلود کنید و بر روی آن نصب نمایید حالا نرم افزار را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید سپس بر روی علامت دروبین در بالای صفحه کلیک نمایید.

آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرامدر این بخش بر روی عبارت Hands-free کلیک کنید اکنون از بین موزیک های موجود در گوشی موزیک مورد نظر را پخش کنید و بر روی علامت ضبط ویدیو کلیک کنید. ( علامت دایره قرمز رنگ )

آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگراموقتی ضبط آهنگ به پایان رسید بر روی علامت next کلیک کنید و سپس گزینه your history را انتخاب نمایید تا آهنگ در استوری اینستاگرام شما منتشر شود.

آموزش تصویری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگراماگر مشکلی در زمینه گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام دارید در نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم .