+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
439 view

آموزش حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام Delete Instagram Search History

بازدید : 439
تاریخ :جمعه 28 ژانویه 2022
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام Delete Instagram Search History

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و فیلم برای کاربران فضای مجازی است و بیش از صد ها میلیون کاربر از آن استفاده می کنند. در این آموزش قصد داریم شما را با امکان حذف و پاک کردن تاریخچه جستجوی اینستاگرم Delete Instagram Search History آشنا کنیم.

در اینستاگرام شما میتوانید از بخش جستجو یک عبارت یا کلمه ی خاص را جستجو کنید و سپس به نتایج آن دسترسی پیدا کنید. اما شما اگر کلمه ای را جستجو کنید این کلمه در بخش تاریخچه یا هیستوری اینستاگرام ذخیره می شود. که شاید این مورد برای همه کاربران خوشایند نباشد و دوست داشته باشند History اینستاگرام خود ا حذف کنند.

آموزش پاک کردن تاریخچه جستجوی اینستاگرام:

حذف کردن هیستوری اینستاگرام کار سختی نیست اما شاید برای بعضی از کاربران پیدا کردن آن در بخش تنظیمات کمی سخت باشد بنابراین ما به صورت تصویری در ادامه مطلب آن را برای شما توضیح می دهیم.

  1. ابتدا به بخش صفحه اصلی پروفایل خود بروید و بر روی علامت سه خط روی هم کلیک کنید و سپس setiing یا تنظیمات را انتخاب کنید.آموزش حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام Delete Instagram Search History
  2. بر روی تب امنیت یا Security کلیک کنید.آموزش حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام Delete Instagram Search History
  3. اکنون بر روی پاک کردن تاریخچه یا Clear search history کلیک کنید.آموزش حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام Delete Instagram Search History
  4. در اینجا میتوانید کلمه هایی را که در اینستاگرام سرچ کرده اید را مشاهده کنید. اکنون بر ووی clear all کلیک کنید.
  5. در صفحه بعدی دوباره بر روی clear all کلیک کنید.

به این صورت بخش تاریخچه جستجوی اینستاگرام شما به صورت کامل حذف می شود. همچنین میتوانید با جستجو در سایت به مطالب بیشتری در رابطه با آموزش اینستاگرام دسترسی داشته باشید.