+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش اتصال واتساپ به اینستاگرام و فیسبوک
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1285 view

آموزش اتصال واتساپ به اینستاگرام و فیسبوک

بازدید : 1285
تاریخ :یکشنبه 13 فوریه 2022
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی

آموزش اتصال واتساپ به اینستاگرام و فیسبوک

واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک هر سه متعلق به شرکت متا هستند و این شرکت در چند وقت اخیر سعی کرده است آنها را به هم وصل کند. در این آموزش قصد داریم چگونگی اتصال واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک را به شما آموزش دهیم. این آموزش به وسیله نسخه بیزینس واتساپ WhatsApp Business انجام شده است چرا که آسان ترین راه برای انجام این کار استفاده از این نسخه است.

چرا باید شبکه های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ را به یکدگیر متصل کنیم؟

لینک کردن شماره واتساپ به صفحه های اینستاگرام و فیسبوک برای بسیاری از کسب و کارها ضروری و مهم است. چرا که با اینکار شماره واتساپ شما مستقیما در صفحه فیسبوک و اینستاگرام شما نمایش داده می شود و کاربران در صفحه های فیسبوک و اینستاگرام میتوانند با یک کلیک به واتساپ شما پیام ارسال کنند. که این مورد در پشتیبانی و فروش به کاربران میتواند بسیار تاثیر گذاشت باشد.

آموزش اتصال واتساپ به اینستاگرام و فیسبوک:

ابتدا آخرین نسخه واتساپ بیزینس WhatsApp Business را نصب کنید و سپس به بخش busines tools بروید.

آموزش اتصال واتساپ به اینستاگرام و فیسبوک

 

اکنون در پایین صفحه بر روی Facebook and Instagram کلیک کنید.

آموزش اتصال واتساپ به اینستاگرام و فیسبوک

از اینجا به بعد کار آسان است و با کلیک بر روی Instagram یا facebook به صفحه جدیدی هدایت می شوید. که باید نام کاربری و رمز عبور خود را در آن وارد کنید و سپس دسترسی های لازم را به اپلیکیشن بدهید. در آخر اگر به صفحه اینستاگرام یا فیسبوک خود بروید مشاهده می کنید. که آیکون جدیدی به اسم Whatsapp به صفحه پروفایل شما در این دو شبکه اجتماعی اضافه شده است.

آموزش اتصال واتساپ به اینستاگرام و فیسبوک

قابلیت add یا لینک کردن صفحه واتساپ به اینستاگرام یا فیسبوک یکی از ویژگی های مفید نسخه بیزینیس واتساپ است. که میتواند ارتباط شما با مشتریان یا دوستانتان را آسان تر کند. چرا که ارتباط در واتساپ و کار با آن به مراتب آسان تر و سریع تر از ارسال پیام در اینستاگرام و فیسبوک است. در صورتی که مشکلی یا سوالی داشتید در بخش نظرات مطرح کنید حتما پیگری می کنیم.