+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1217 view

آموزش تلگرام: مخفی کردن شماره و متصل کردن گروه به کانال

بازدید : 1217
تاریخ :شنبه 1 ژوئن 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش تلگرام: مخفی کردن شماره و متصل کردن گروه به کانال آموزش تلگرام مخفی کردن شماره موبایل در تلگرام

Telegram امروز با انتشار نسخه 1.7.0 خود اقدام به اضافه کردن چندین ویژگی جذاب کرده است که از جمله آنها میتوان به قابلیت مخفی کردن شماره تماس خود از دید تمام کاربران و همچنین امکان اضافه کردن گروه به کانال نام برد .

با امکان مخفی کردن شماره موبایل خود شما میتوانید تعیین کنید چه کسانی شماره موبایل شما را مشاهده کنند. همچنین مدیران کانال ها میتوانند یک گروه را که در آن مدیر هستند را به کانال متصل کنید تا هر مطلبی را که در گروه کانال منتشر می کنید در گروه نیز منتشر شود .

آموزش مخفی کردن شماره تلگرام :

ابتدا آخرین نسخه تلگرام اندروید یا تلگرام را برای سستم عامل خود دانلود و نصب کنید سپس به بخش تنظیمات تلگرام بروید و بخش حریم خصوصی و امنیت را باز کنید .

آموزش تلگرام: مخفی کردن شماره و متصل کردن گروه به کانال

طبق تصویر بالا شما میتوانید از بین سه گروه همه ,فقط مخاطبین من یا هیچ کس را انتخاب کنید همچنین با کلیک بر روی گزینه های همیشه اجازه داده شود و هرگز اجازه داده نشود این محدودیت یا قابلیت را تنها برای یک مخاطب اعمال کنید .

آموزش متصل کردن گروه به کانال تلگرام :

برای فعال کردن این قابلیت باید شما مدیر یک گروه باشید و گروه را ساخته باشید شما میتوانید گروه قدیمی خود را به کانال وصل کنید یا یک گروه جدید بسازید و آن را به کانال تلگرامی خود وصل نمایید. برای اینکار ابتدا به کانال خود بروید و سپس بر روی عکس یا اسم آیدی کانال خود کلیک کنید حالا بر روی علامت ویرایش کانال بزنید تا تنظیمات کانال برای شما باز شود .

آموزش تلگرام: مخفی کردن شماره و متصل کردن گروه به کانال اکنون صفحه ویرایش تنظیمات کانال برای شما باز می شود بر روی بخش بحث و گفتگو کلیک کنید .

آموزش تلگرام: مخفی کردن شماره و متصل کردن گروه به کانال در این بخش شما میتوانید یک گروه را به کانال خود متصل کنید تا هر پستی را که در کانال منتشر می کنید با آیدی کانال در همان گروه نیز منتشر شود .همان طور که گفته شد تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که صاحب گروه شما باشید .

آموزش تلگرام: مخفی کردن شماره و متصل کردن گروه به کانال