+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش تعیین آیدی اختصاصی برای گروه های تلگرام
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1968 view

آموزش تعیین آیدی اختصاصی برای گروه های تلگرام

بازدید : 1968
تاریخ :سه‌شنبه 25 ژوئن 2019
دیدگاه ها : 1 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی

 

قرار دادن آیدی اسمی برای گروه ها در تلگرام

تلگرام از نسخه 5.7 قابلیت انتخاب آیدی اختصاصی برای گروه های تلگرام را برای همه کاربران فعال کرده است. با این امکان صاحبان گروه ها در تلگرام میتوانند همانند کانال های تلگرامی برای گروه خود یک آیدی اسمی قرار دهند تا کاربران بتوانند با دانستن اسم یا آیدی گروه وارد گروه تلگرام شما شوند.

آیدی اختصاصی برای گروه های تلگرام :

ابتدا آخرین نسخه تلگرام را برای سیستم عامل خود دانلود کرده و نصب نمایید سپس وارد پروفایل گروه خود شوید و بر روی ویرایش اطلاعات گروه کلیک کنید.

آموزش تعیین آیدی اختصاصی برای گروه های تلگرامدر این قسمت بر روی Group Type کلیک کنید.

آموزش تعیین آیدی اختصاصی برای گروه های تلگرامدر این قسمت ابتدا گروه خود را بر روی عمومی یعنی Public Group قرار دهید سپس در بخش Permanent اسم دلخواه خود را برای گروه وارد کنید.

آموزش تعیین آیدی اختصاصی برای گروه های تلگراماکنون اسم گروه ما dailymobi است و اگر کسی بخواد وارد گروه شما شود تنها با همین اسم میتوانید به آسانی به گروه تلگرام شما دسترسی داشته باشد.

1 دیدگاه کاربران
  • linkefa دسامبر 17, 2023
    پاسخ 0 0

    سلام و عرض ادب. از آژانس بازاریابی لینکفا مزاحمتون میشم چنانچه تمایل داشتید تا رسانه خوبتون در لینکفا ثبت و امکان خرید رپورتاژ و بک لینک آن برای مشتری فراهم شود لطفا به صفحه زیر رفته و اطلاعات لازم رو تکمیل کنید . اگرم سوالی داشتید درخدمتم (آیدی تلگرام @linkefa_sup)

    ثبت رسانه 👈 https://B2n.ir/linkefa