+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

چگونه از شر کانال های تبلیغاتی تلگرام خلاص شویم ؟
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
2955 view

چگونه از شر کانال های تبلیغاتی تلگرام خلاص شویم ؟

بازدید : 2955
تاریخ :سه‌شنبه 28 می 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی , سمارت فون
قیمت در مارکت : رایگان

چگونه از شر کانال های تبلیغاتی تلگرام خلاص شویم ؟جلوگیری از دعوت خودکار به کانال های تبلیغاتی تلگرام

تلگرام یکی از امن ترین و محبوب ترین مسنجرهای موجود در بین کاربران ایرانی است که یکی از قابلیت های اصلی آن این است که سازندگان نرم افزار های موبایلی میتوانند با api اختصاصی و سورسی که تلگرام در اختیار آنها قرار می دهد. تلگرام های غیر رسمی را منتشر کنند و تغییرات دلخواه خود را در آنها اعمال نمایند.

حتما در کانال های تلگرام با تبلیغات های عجیب و غریب نرم افزارهای غیر رسمی مواجه شدید که اسم هایی عجیبی دارند و شما را وسوسه می کنند که از آنها استفاده کنید همه تلگرام های غیر رسمی برای تامین هزینه های خود و کسب درآمد تبلیغات دارند و شما را به صورت اجباری به عضویت گروه ها و کانال های مختلفی در می آورد و تنها را برای جلوگیری از عضویت ناخواسته در کانال های تلگرام این است که تنها از نسخه های رسمی تلگرام بر روی دستگاه خود استفاده کنید و نه نسخه های غیر رسمی که توسط توسعه دهندگان منتشر شده اند .

جلوگیری از اضافه شدن کانال در تلگرام :

برای اینکه از شر تبلیغات و عضویت خودکار و ناخواسته در کانال های تلگرامی خلاص شوید باید ابتدا نسخه های غیر رسمی تلگرام را که نصب کرده اید حذف کنید سپس یکی از نسخه های اصلی تلگرام را از لینک زیر دانلود و نصب کنید .

بعد از نصب نسخه اصلی تلگرام و وارد شدن به حساب کاربری خود به قسمت تنظیمات – بخش امنیت و حریم خصوصی بروید و همه نشست های دیگر را غیرفعال کنید. ( این آموزش را بخوانید آیا منسجر تلگرام من هک شده !؟ )

اکنون کانال های باقی مانده را که در آنها عضو هستید به صورت دستی حذف کرده و از آنها خارج شوید با این آموزش میتوانید از شر کانال های تبلیغات تلگرام خلاص شوید .