+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

Snapchat Desktop
4/5
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
768 view

دانلود و نصب برنامه اسنپ چت برای کامپیوتر Snapchat Desktop

بازدید : 768
تاریخ :دوشنبه 17 اکتبر 2022
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :برنامه های کامپیوتر , شبکه اجتماعی , کامپیوتر
قیمت در مارکت : رایگان
امتیاز 4 از 5.0

دانلود برنامه اسنپ چت برای کامپیوتر Snapchat Desktop

Snapchat Desktop تا این لحظه نسخه رسمی از اسنپ چت برای کامپیوتر و ویندوز منتشر نشده اما با روش هایی میتوان از آن بر روی کامپیوتر نیز استفاده کرد. بسیاری از کاربران اسنپ چت را با فیلترهای جذاب آن می شناسند که میتوانید با آن عکس ها و ویدیوهای جذابی را ثبت کرده و ذخیره نمایید. اسنپ چت ویندوز تا این لحظه منتشر نشده و تنها نسخه اندروید و آی او اس آن منتشر شده است. در ادامه مطلب دو روش برای نصب و استفاده از snapchat در ویندوز یا مک را برای شما شرع می دهیم.

استفاده از Snapchat Desktop :

روش اول: استفاده از نسخه وب اسنپ چت:

در این نسخه وب اسنپ چت شما میتوانید از بیشتر قابلیت های اسنپ چت استفاده کنید. در ان روش تنها کافی است با مرورگر وارد سایت اسنپپ چت شوید و سپس به حساب کاربری خود را باز کنید. آدرس نسخه وب اسنپ چت

https://web.snapchat.com


روش دوم: نصب اسنپ چت در ویندوز با کمک شبیه ساز اندروید:

در این روشن شما باید یکی از شبیه ساز های اندروید در ویندوز را نصب کنید که از بهترین آن ها میتوان به بلواستکس اشاره کرد. بعد از آن شما میتوانید با کمک این شبیه ساز برنامه های اندرویدی و اسنپ چت را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.

همچنین اگر کامپیوتر شما ویندوز 11 باشد ما میتوانید به صورت رسمی برنامه های اندرویدی را بر روی آن نصب کنید اما ما این روش را برای اسنپ چت تست نکردیم و از نتیجه آن نیز اطلاعی نداریم.