+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

VLC
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
2189 view

پخش آنلاین ویدیوها در ویدیو پلیر اندروید VLC

بازدید : 2189
تاریخ :شنبه 8 ژوئن 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

پخش آنلاین ویدیوها در VLC پلیر از طریق لینک

وی ال سی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش ویدیو برای گوشی های اندرویدی است که به تازگی برای دیگر سیستم عامل ها نیز منتشر شده است. این نرم افزار قابلیت پخش تمام فرمت های ویدیویی را در اختیار شما قرار می دهد و از یک محیط کاربری بسیار زیبا و حرفه ای برخودار است و کاربران میتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند .

از ویژگی های اصلی نرم افزار ویدیو پلیر وی ال سی اندروید میتوان به قابلیت پخش ویدیوها از طریق لینک اشاره نمود یعنی شما میتوانید یک فیلم سینمایی را که لینک آن در اینترنت قرار دارد را در نرم افزار قرار دهید و به صورت آنلاین آن را پخش کنید.

آموزش پخش آنلاین ویدیوها در اندروید :

برای پخش یک ویدیو ابتدا شما باید لینک آن را در سایت های اینترنتی پیدا کنید برای مثال لینک مستقیم یک فیلم سینمایی را در اختیار دارید و میخواهید بدون نیاز به دانلود فیلم آن را تماشا کنید . لینک مسقتقیم ویدیو با فرمت های مختلفی وجود دارد منظور از لینک مستقیم لینکی است که وقتی روی آن کلیک می کنید دانلود فایل ویدیویی آغاز می شود .

حالا که لینک مستقیم ویدیو را در اختیار دارید آخرین نسخه پلیر VLC اندروید را نصب کرده و آن را باز کنید.

حالا مانند تصویر زیر به بخش Stream بروید و لینک را در محل مشخص شده کپی کنید و روی علامت فلش کلیک کنید.

این روش بسیار مناسب کسانی است که سرعت اینترنت 200 تا 300 کیلوبایتی دارند چرا که با این سرعت به صورت آنلاین میتواند به راحتی فیلم ها را تماشا کرد اما اگر بخواهید یک ویدیوی یک گیگابایتی را دانلود کنید باید بیش از یک ساعت منتظر باشید تا ویدیو به صورت کامل دانلود شود.