+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

5/5
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
150 view

تعیین برنامه های پیشفرض در اندروید Set as Default

بازدید : 150
تاریخ :جمعه 26 می 2023
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان
امتیاز 5 از 5.0

تعیین برنامه های پیشفرض در اندروید Set as Default

در این آموزض قصد دارم به شما روش تعیین برنامه های پیشفرض در اندروید Set as Defult را برای شما عزیزان توضیح بدم. این آموزش بسیار ساده ست اما شاید خیلی از کاربران با این قسمت آشنایی نداشته باشند به همین دلیل تصمیم گرفتم در یک مطلب جدا براتون این مورد رو شرح بدم. با استفاده از قابلیت انتخاب برای های پیش فرض شما می توانید تعیین کنید برای مثال شما سه برنامه برای مدیریت پیام ها بر روی موبایل خود دارید با این امان شما می توانید انتخاب کنید که کدام نرم افزار به صورت پیش فرض برای مدیریت اس ام اس ها فعال باشد.

آموزش قابلیت Set as Default در اندروید:

برای دسترسی به این قابلیت شما ابتدا به بخش تنظیمات یا setting گوشی خود بروید و سپس بر روی بخش برنامه ها یا apps کلیک کنید. در این بر روی Choose defult apps کلیک کنید.تعیین برنامه های پیشفرض در اندروید Set as Defaultوقتی روی این بخش کلیک کردید می توانید برای هر قسمت از موبایل نظیر مرورگر، برنامه مدیریت پیام و سایر برنامه یک نرم افزار انتخاب کنید که به صورت پیش فرض برای شما فعال باشد.


در همین قسمت بخشی به نام Opening Link وجود داره که بسیار کاربردی است. برای مثال در پیام رسان تلگرام هستید و لینک یک ویدیو از تیک تاک برای شما ارسال می شود. شما وقتی روی این لینک کلیک کنید به صورت داخلی از طریق مرورگر ویدیو را برای شما پخش می کند. اما اگر به بخش Opening Link بیایید و سپس برنامه تیک تاک را انتخاب کنید و قسمت Supported web adresses را باز کنید و سپس تیک همه وب سایت های موجود را روشن کنید.

تعیین برنامه های پیشفرض در اندروید Set as Default

این بار وقتی روی لینک یک ویدیوی تیک تا در تلگرام کلیک کنید به صورت مستقیم نرم افزار تیک تاک باز می شود و ویدیو را برای شما پخش می کند. این مورد برای همه نرم افزارها و برنامه ها صدق می کنه و می تونید فعال کنید.