+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
4577 view

لیست بهترین ربات های تبدیل لینک به فایل تلگرام

بازدید : 4577
تاریخ :سه‌شنبه 22 فوریه 2022
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :ربات های تلگرامی
قیمت در مارکت : رایگان

لیست بهترین ربات های تبدیل لینک به فایل تلگرام

ربات های کاربردی تلگرام

تا کنون چندین ربات بسیار کاربردی برای تبدیل لینک به فایل تلگرام را در سایت موبایل روز معرفی کرده بودیم. اما بعضی از این بات ها بعد از مدتی به فعالیت خود پایان می دهند بنابراین از این به بعد تمام ربات های تلگرامی که کار آنها تبدیل لینک به فایل تلگرام است را در این مطلب معرفی می کنیم.

ربات های تلگرامی در بسیاری از کارها به ما کمک می کنند. ساده ترین نمونه همین ربات های تبدیل Link به File تلگرام هستند. با کمک این ربات ها شما میتوانید یک لینک فایل یا ویدیو را برای ربات ارسال کنید و سپس بدون اینکه از اینترنت شما مصرف شود فایل تلگرامی آن را دریافت می کنید. این روش برای مدیران کانال های تلگرامی بسیار مفید و کارآمد است.

بهترین ربات های تبدیل لینک به فایل تلگرام:

  1. uploadbot: بهترین گزینه برای تبدیل لینک به فایل در تلگرام
  2. LinkgramBot: این ربات دو کار انجام میده. هم فایل به لینک و هم لینک به فایل تبدیل میکنه
  3. urluploadxbot

در حال حاضر موارد بالا بهترین گزینه برای تبدیل لینک مستقیم فایل ها به فایل تلگرامی است. ربات آپلود تلگرام حتی لینک های غیر مستقیم نظیر مگا، مدیافایر و … را نیز برای شما تبدیل به فایل تلگرامی می کند. در صورتی که رباتی می شناسید که در لیست بالا قرار داده نشده است. در بخش نظرات مطرح کنید تا به این مطلب اضافه کنیم. همچنین قبلا مطلبی تحت عنوان بهترین ربات های تبدیل فایل به لینک مستقیم در تلگرام را منتشر کرده بودیم که پیشنهاد میکنم ختما مشاهده کنید.