+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

4105 view

آموزش تصویری حذف اکانت بیگو لایو Delete Bigo Live Account

بازدید : 4105
تاریخ :دوشنبه 27 دسامبر 2021
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان
امتیاز 4.4 از 5.0

Delete Bigo Live Account بعد از مدت ها سازندگان Bigo امکان حذف اکانت بیگو لایو را برای کاربران خود اضافه کرده اند. بیگو لایو یک شبکه اجتماعی ویدیو محور است یعنی شما در بیگو لایو میتونید برای مخاطبین خود به صورت تصویری یا صوتی لایو برگذار کنید و یا لایوهای دیگران را تماشا کنید. این شبکه اجتماعی در ایران نیز مخاطبین فراوانی دارد اما بنابر دلایلی شاید کاربری قصد داشته باشد حساب کاربری خود در بیگو لایو را حذف کند.

تا قبل از این بیگو لایو هیچ گزینه ای برای حساب اکانت در اختیار کاربران قرار نداده بود اما به تازگی گزینه حذف حساب کاربری bigo به این نرم افزار اضافه شده است که ما در ادامه مطلب به شم توضیح می دهیم که چگونه میتوانید حساب کاربری خود را در این شبکه اجتماعی حذف کنید.


آموزش گام به گام حذف اکانت بیگو به صورت تصویری:

  1. ابتدا آخرین نسخه بیگو لایو اندروید یا بیگو لایو آیفون را نصب کنید.
  2. وارد حساب کاربری خود شوید که قصد دارید آن را به صورت کامل حذف کنید.
  3. از قسمت پایین صفحه بر روی شکل آدمک کلیک کنید و سپس Setting ر انتخاب کنید.آموزش تصویری حذف اکانت بیگو لایو Delete Bigo Live Account
  4. در این بخش بر روی account management کلیک نمایید.
  5. به پایین صفحه بروید و سپس بر روی delete account کلیک کنید.آموزش تصویری حذف اکانت بیگو لایو Delete Bigo Live Account
  6. در مرحله بعد رمز حساب خود را وارد کنید و بر روی next کلیک کنید.
  7. در مرحله قبل اگر روی حساب بیگو رمز ندارید بر روی other verification methods کلیک کنید بعد phone verification و سپس بر روی send بزنید تا رمز یکبار مصرف برای شما ارسال گردد.
  8. رمز را در جای مشخص شده قرار دهید و سپس next را بزنید.
  9. در صفحه باز شده بر روی confirm and continue کلیک کنید.
  10. در صفحه باز شده به شما اخطار داده می شود که با حذف اکانت تمام اطلاعات شما از بیگو حذف می شود. طبق تصویر تیک تایید را بزنید و بر روی delete account کلیک کنید.
  11. در مرحله بعد باید دوباره بر روی delete account کلیک کنید. بعد از این مرحله حساب شما به صورت کلی از سرورهای بیگو لایو حذف می شود.آموزش تصویری حذف اکانت بیگو لایو Delete Bigo Live Account

به صورت حساب شما به طور کامل از بیگو لایو حذف می شود. دقت داشته باشید با حذف اکانت تمام اطلاعات شما ویدیوها، مطالب، لول حساب، فالورها، خریدهای انجام شده و تمام اطلاعات شما حذف شده و این عمل قابل بازیابی نخواهد بود. همچنین ما قبلا مطلبی با عنوان آموزش های بیگو لایو منتشر کرده بودیم که پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید.