+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1025 view

آموزش تصویری اشتراک گذاری و پیدا کردن رمز وایفای در اندروید 9 و 10

بازدید : 1025
تاریخ :دوشنبه 12 اکتبر 2020
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش تصویری اشتراک گذاری و پیدا کردن رمز وایفای در اندروید 9 و 10چگونگی پیدا کردن رمز وایفای در اندروید

حتما براتون پیش اومده که رمز وایفای خود را فراموش کرده باشید و برای پیدا کردن آن راهی جز ریست مودم نداشته باشید. در این آموزش قصد داریم به شما بگوییم که چگونه میتوانید رمز وایفای را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید البته به شرطی که گوشی شما اندروید 9 ,10 یا بالاتر باشد و حتما در دستگاه خود به آن شبکه وایفای متصل باشید. با این آموزش ساده شما این امکان را دارید که مستقیما از طریق کد qr به رمز وایفای دسترسی داشته باشید و آن را با دیگر کاربران و یا دوستان خود به اشتراک بگذارید.

قابلیت به اشتراک گذاری رمز وایفای از طریق کد کیو آر از اندروید 9 به بالا به همه ی گوشی ها و تبلت ها اضافه شده است شما تنها کافی است مراحل ساده ی زیر را دنبال کنید.

چگونه رمز وایفای را که فراموش کرده ایم پیدا کنیم؟

جهت پیدا کردن رمز وایفای که قبلا آن را در گوشی خود وارد کرده اید و به آن متصل هستید باید ابتدا به بخش تنظیمات یا setting بروید و بخش اتصالات یا connections را انتخاب کنید. حالا به قسمت وایفای یا wifi بروید و بر روی اسم شبکه ی وایفای مورد نظر که به آن متصل هستید کلیک کنید.

آموزش تصویری اشتراک گذاری و پیدا کردن رمز وایفای در اندروید 9 و 10اکنون در صفحه باز شده شما اطلاعات کاملی از شبکه وایفای مشاهده می کنید به اضافه ی یک کد qr که اگر آن را با یک گوشی دیگر اسکن کنید رمز وایفای را به شما نمایش می دهد برای اسکن این کد باید از اپلیکیشن های بارکد خوان مثل QRbot: QR code reader and barcode reader استفاده کنید .

آموزش تصویری اشتراک گذاری و پیدا کردن رمز وایفای در اندروید 9 و 10

تنها نکته ای که باید دوباره متذکر شوم این است که شما باید به آن شبکه وایفای متصل باشید در غیر این صورت برای پیدا کردن رمز باید یا از اپلیکیشن های مختلف استفاده کنید که نیازمند روت بودن دستگاه شما هستند یا باید مودم را از اول تنظیم کنید.