+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

چگونه برنامه ها و بازی های اندروید را بر روی کامیپوتر نصب کنیم ؟
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
2380 view

چگونه برنامه ها و بازی های اندروید را بر روی کامیپوتر نصب کنیم ؟

بازدید : 2380
تاریخ :شنبه 9 مارس 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :بخش آموزشی , کامپیوتر
قیمت در مارکت : رایگان

چگونه برنامه ها و بازی های اندروید را بر روی کامیپوتر نصب کنیم ؟

نصب سیستم عامل اندروید بر روی ویندوز 10 کامپیوتر

آیا دوست دارید بتوانید تمام بازی ها و برنامه هایی را که تا کنون برای اندروید منتشر شده اند بر روی کامپیوتر خود نصب کنید ؟ دوست دارید بتوانید تمام مسنجرهای اندرویدی را در محیط کامپیوتر اجرا کنید ؟ پس ما همراه باشید تا بهترین نرم افزار اجرای اندروید بر روی سیستم عامل ویندوز را به شما معرفی کنیم ما قبلا مطلب دیگری با عنوان نصب برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر با نرم افزار بلوستکس BlueStacks را منتشر کرده بودیم ولی با توجه به مصرف بالای بلواستکس از منابع کامپیوتر تصمیم گرفتیم آموزش دیگری با استفاده از نرم افزار Nox App Player را برای شما قرار دهیم .

اپلیکیشن Nox App Player قابلیت نصب تمام برنامه ها و بازی های موجود برای اندروید را روی کامپیوتر شما فراهم می کند این نرم افزار از منابع بسیار کمتری نسبت به بلواستکس استفاده می کند و همچنین مشکل تایپ فارسی بلواستکس در این نرم افزار وجود ندارد یعنی شما میتوانید به راحتی با استفاده از کیبورد کامپیوتر به صورت فارسی در مسنجرها و بازی ها تایپ کنید .

آموزش نصب اپلیکیشن های اندروید با NoxPlayer :

کار این نرم افزار به هیچ آموزشی نیاز ندارد همانند یک برنامه عادی آن را روی کامپیوتر نصب کنید ( اگر در عین نصب با خطا مواجه شدید آنتی ویروس خود را خاموش کنید ) بعد از نصب شما به مارکت اصلی اندروید یعنی گوگل پلی دسترسی کامل دارید میتوانید هر برنامه را مستقیما از مارکت گوگل دانلود و نصب کنید همچنین شما میتوانید هر فایلی را که از اینترنت دانلود می کنید و فرمت apk دارند را بر روی این شبیه ساز نصب کنید .

برای فعال کردن حالت روت در ناکس پلیر شما ابتدا باید بر روی علامت تنظیمات موجود در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید ( چرخ دنده ) سپس تیک گزینه root را فعال کنید و بر روی save setting کلیک کنید .

 

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
دانلود NoxPlayer
ورود به صفحه دانلود حجم فایل : 321 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول