+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

4/5
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
4666 view

دانلود همراه بانک کار آفرین برای اندروید – Mobile Bank kar Afarin

بازدید : 4666
تاریخ :شنبه 13 نوامبر 2021
دیدگاه ها : 8 نظر
دسته :اندروید , برنامه های اندروید , کاربردی
نسخه : 5.2.2
قیمت در مارکت : رایگان
نسخه اندروید : 4.0 و بالاتر
حجم فایل : 16.7 مگابایت
امتیاز 4 از 5.0

دانلود همراه بانک کار آفرین برای اندروید - Mobile Bank kar Afarinدانلود جدیدترین نسخه همراه بانک کار آفرین اندروید

برنامه همراه بانک کار آفرین اندروید , بانک کار آفرین جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به انتشار نسخه جدید همراه بانک کرده است که شما با نصب و فعال سازی همراه بانک کار آفرین دیگر برای انجام بسیاری از امور نیازی به رفتن به بانک ندارید و بسیاری از کارها را از طریق موبایل و بدون رفتن به بانک میتوانید انجام دهید .

لیست خدمات قابل استفاده در همراه بانک کار آفرین نسخه اندروید :

نمایش سقف مبالغ مجاز تراکنش‌ها: از طریق این سرویس مشتری می‌تواند سقف روزانه و باقیمانده سقف روزانه خود را در خدمات سپرده، ساتنا و پایا مشاهده نماید.
غیرفعالسازی خدمات و تراکنش‌های مالی توسط مشتری در همراه بانک: از طریق این سرویس مشتری می‌تواند سرویس‌های مالی را در نرم‌افزار همراه بانک غیرفعال نماید. فعالسازی مجدد تنها از طریق مراجعه به شعبه امکانپذیر خواهد بود.
به‌روزرسانی نرم‌افزار داخل همراه بانک: از طریق این سرویس مشتری می‌تواند وجود و یا عدم وجود نسخه جدید سامانه را از سرور استعلام نماید و در صورت وجود نسخه جدید نسبت به دانلود آن اقدام نماید.
دریافت لیست حساب‌های متصل به کارت و کارت‌های متصل به حساب: از طریق این سرویس مشتری می‌تواند با انتخاب شماره کارت مدنظر خود حساب‌های متصل به آن کارت را مشاهده نماید و بالعکس با انتخاب شماره سپرده مدنظر خود حساب متصل به آن را مشاهده نماید. این سرویس برای زمان‌هایی که مشتریان به شعبه مراجعه نموده و کارت برداشت خود را در دست دارند، ولی شماره حساب خود را برای عملیات واریز، برداشت و … فراموش نموده‌اند نیز مفید خواهد بود.
مدیریت ثبت یادآوری چک: از طریق این سرویس مشتری قادر خواهد بود چک‌های موردنظر خود را جهت یادآوری در تاریخ و زمان مشخص ثبت، ویرایش و یا حذف نماید.
مدیریت شماره تلفن: از طریق این سرویس مشتری می­‌تواند شماره‌های همراه آشنای خود را جهت استفاده در سرویس‌های خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنتی ثبت و مدیریت نماید.
گزارش ریزتراکنش‌های پذیرنده: از طریق این سرویس مشتری ابتدا لیست حساب‌های خود را که به پذیرنده متصل هستند، دریافت نموده و با انتخاب حساب موردنظر می­‌تواند گزارش خود را در بازه زمانی حداکثر 7 روزه دریافت کند و به اشتراک بگذارد.
احراز هویت تراکنش مالی ساتنا با اثر انگشت: از طریق این سرویس مشتری می‌تواند در انتقال وجه ساتنا به عنوان راه دوم به جای استفاده از رمز دوم از اثر انگشت خود استفاده نماید. جهت استفاده از این سرویس مشتری باید ابتدا اثر انگشت خود را در سیستم ثبت نماید.
پرکاربردترین‌ها: از طریق این منو پرکاربردترین سرویس‌های مشتری در صفحه اصلی به مشتری نمایش داده می‌شود. این منو بر اساس بیشترین استفاده کاربر مرتب و نمایش داده می­‌شود.
خرید بسته اینترنتی با سپرده به همراه گزارش آن: از طریق این سرویس مشتری قادر خواهد بود بسته اینترنتی با طرح‌ های مختلف را خریداری نماید. در این فاز تنها امکان خرید بسته اینترنتی از اپراتور ایرانسل میسر می‌باشد.
تغییر رمز دوم کارت برداشت نقدی: به واسطه این سرویس امکان تغییر رمز دوم کارت‌های برداشت نقدی (رمز خرید اینترنتی) میسر است. شایان ذکر است که این امر تا قبل از این صرفاً در دستگاه‌های خودپرداز کارآفرین امکان‌پذیر بوده است که به همراه بانک فاز 4 نیز اضافه شده است.
مسدودی کارت برداشت نقدی کارآفرین بدون دریافت تاریخ انقضا و CVV2: در فاز 4 همراه بانک، مسدودی کارت مشتری تنها از طریق وارد نمودن رمز دوم کارت صورت می‌پذیرد و نیازی به وارد نمودن تاریخ انقضا و cvv2 نیست. در صورت مفقودی یا سرقت، مشتری با استفاده از این خدمت می­‌تواند کارت برداشت نقدی خود را بدون نیاز به تاریخ انقضا و cvv2 صرفاً با رمز دوم کارت مذکور مسدود نماید.
افزایش تعداد گردش سپرده به 50 تراکنش: تعداد تراکنش‌های گزارش گردش سپرده از 30 گردش به 50 گردش افزایش یافته است.
گزارش‌گیری انتقال وجه کارت به کارت: به واسطه این خدمت تراکنش‌های کارت به کارت شتابی و غیرشتابی قابل گزارش‌گیری است.
افزوده شدن نام بانک در مدیریت کارت و مدیریت شبا: به جهت بهبود تجربه کاربری مشتری در سرویس‌های مدیریت کارت و مدیریت شبا، نام بانک مذکور به هنگام تعریف شماره کارت یا شبای جدید در همراه بانک اضافه شده است.
منوی دسترسی سریع در صفحه نتیجه‌ تراکنش‌های مالی: در صفحه نتیجه هر تراکنش مالی منوی دسترسی سریع نمایش داده می‌شود. این منو شامل صفحه اصلی، موجودی، صفحه اول خدمت مذکور، سوابق تراکنش و مشاهده حدود تراکنش‌های مالی است.
بهبود سرعت سامانه و بهبود سرویس پیگیری تراکنش‌های نامشخص در همراه بانک.
خدمات بدون لاگین شامل: مشتری برخی از خدمات تشریح شده در ذیل را می‌­تواند بدون نیاز به ورود به حساب کاربری همراه بانک خود استفاده نماید. به عبارت دیگر، مشتری با فعالسازی همراه بانک خود «نام کاربری» و «رمز عبور» دریافت می‌­نماید که کلیه خدمات همراه بانک پس از ورود به سامانه مذکور قابل استفاده توسط مشتری می‌­باشد. برخی از خدمات علاوه بر دسترسی پس از ورود به همراه بانک، به منظور تسهیل در استفاده از خدمات همراه بانک قبل از ورود نیز قابل استفاده هستند.

در صورت نیاز به راهنمایی و یا دانلود نسخه ios همراه بانک کارآفرین میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید .

http://www.karafarinbank.ir/Mobile_Bank/default.kb

منبع : وب سایت بانک کارآفرین

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
دانلود فایل نصبی حجم فایل : 16.7 مگابایت
دانلود فایل راهنما حجم فایل : 2.6 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول
8 دیدگاه کاربران
  • علیرضا دسامبر 22, 2020
    پاسخ 0 0

    سلام من همراه بانک رو نصب کردم فقط زمانی که شماره موبایلم رو وارد میکنم خطا میده میگه خطای عمومی در ارسال اس ام ای

    • Delshad دسامبر 23, 2020
      پاسخ 0 0

      سلام خب باید با بانک تماس بگیری

  • رضا کحالی می 8, 2019
    پاسخ 4 1

    روش دانلود ونصب صحیح رو مشخص کنید. هر روشی انجام میدیم یا بازی میاد یا اپلیکیشن.برای نصب همراه بانک کارآفرین چکار باید کرد.

  • asal فوریه 26, 2019
    پاسخ 0 0

    چرا به جای دانلود برنامه بازی نصب میشه

    • Delshad فوریه 26, 2019
      پاسخ 0 0

      سلام اشتباه دانلود کردی برای دانلود دقیقا روی دانلود فایل نصبی بزن که جلوش حجم رو نوشته

  • عذرا حیدربرقی سپتامبر 2, 2018
    پاسخ 0 0

    موبایل بانک میخواهم

    • Delshad سپتامبر 3, 2018
      پاسخ 0 0

      سلام لینک دانلود که مشخصه