+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
477 view

اولین تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی اس 8 واقعی منتشر شد Samsung Galaxy S8

بازدید : 477
تاریخ :پنج‌شنبه 2 مارس 2017
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :بررسی , بررسی موبایل , سامسونگ

اولین تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی اس 8 واقعی منتشر شد Samsung Galaxy S8بررسی گوشی Samsung Galaxy S8

Samsung Galaxy S8 سامسونگ گلکسی اس 8 پرچم 2017 سامسونگ است که قرار است 8 فروردین 96 رونمایی شود دیروز برای اولین بار وب سایت BGR تصاویر را از این گوشی منتشر کرده که کاملا با تصاویر و رندهای منتشر شده قبلی شباهت دارد .
سامسونگ گلسکی اس 8 در دو نسخه اس 8 و اس 8 پلاس منتشر می شود که سایز صفحه نمایش گلسی اس 8 پلاس 6.2 اینج و با روزلوشن +QHD است و صفحه نمایش سامسونگ اس 8 عادی 5.8 اینجی خواهد بود به طور حتم و بر اساس بزرگی صفحه نمایش S8 پلاس نصبت به S8 عادی باتری استفاده شده در S8 پلاس ظرفیت و قدرت بیشتری خواهد داشت .
در هر دو نسخه سامسونگ گلکسی اس 8 از صفحه نمایش خمیده استفاده و این خمیدگی در جلو و پشت این گوشی وجود داره که باعث خواهد شد کاربر وقتی این گوشی را در دست میگیره احساس بهتری داشته باشه و همچنین در دست گرفتن گوشی را هم بسیار آسان تر کرده است .
در هر دو نسخه نسخه S8 سامسونگ از یک رم 4 گیگابایتی و 64 گیگ حافظه داخلی بهره می برند کاربران میتوانند حافظه این گوشی ها را به کمک کارت SD تا دو ترابایت افزایش دهند .
این گوشی از اسناپ دراگو 835 بهره می برد که احتمالا در نسخه های هم از تراشه اکسینوس خود سامسونگ استفاده خواهد شد . در پشت گوشی دوربین دوگانه 12 مگاباپیکسلی قرار دارد که در کنار آن هم سنسور اثر انگشت قرار داده شده است باید بدونین که دکمه هوم در گلکسی اس 8 حذف شده و برای همین زیبایی این گوشی چند برابر و سنسور اثر انگشت هم به پشت گوشی منتقل شده است همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی هم در جلوی گوشی قرار داده شده است .