+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
4969 view

آموزش فعال سازی دو واتساپ در یک گوشی اندروید

بازدید : 4969
تاریخ :شنبه 9 می 2015
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , اندروید , برنامه های اندروید , شبکه اجتماعی

آموزش فعال سازی دو واتساپ در یک گوشی اندرویدآموزش فعال سازی دو واتساپ در یک گوشی اندروید

چند روز پیش مطلبی با عنوان نصب دو واتساپ بر روی یک گوشی اندرویدی منشتر کردیم اما بعضی از دوستان در فعال سازی دچار مشکل شدن و ما امروز آموزش کامل تری را برای شما کاربرا عزیز در سایت موبایل روز قرار می دهیم.

اول شما باید جدیدترین نسخه GBwhatsapp را از اینجا دانلود کنید و آموزش را دقیقا همان طور که در آنجا نوشتیم بخوانید و عمل کنید. خب حالا احتمالا با پیغام منقضی شدن تاریخ جی بی واتساپ مواجه میشود در صفحه اول نرم افزار جی بی واتساپ نوشته است که این نسخه از GBwhatsapp تا چه تاریخی کار میکند برای مثال نوشته است دوم می ! ولی گوشی شما امروز رو 15 می هستش شما تنها کاری که می کنید باید تاریخ گوشیتون رو به مدت چند هفته عقب تر ببرید.

سپس از برنامه جی بی واتساپ خارج شده ,وارد تنظیمات گوشی اندروید خود شوید به بخش مدیریت برنامه ها بروید برنامه GBwhatsapp را انتخاب کنید و گزینه clear data و clear cach را بزنید و حالا وارد برنامه GBwhatsapp و حساب خود را فعال کنید.

نکات :

  • این روش کاملا تست شده می باشد و توسط مدیران موبایل روز انجام شده است
  • دقت نمایید شما باید ابتدا شماره ای را که میخواهید در GBwhatsapp بزنید باید ابتدا با واتساپ اصلی فعال کرده باشید و یک بکاپ از چت هاتون گرفته باشید سپس این شماره را در GBwhatsapp بگذارید در این لحظه هیچ پیام فعالسازی برای شما ارسال نخواهد شد و فقط اگر بکاپی موجود باشد بازگردانی میشود و حساب شما بدون هیچ مشکلی فعال میشود.
  • هر زمان GBwhatsapp شما فقط کافی است تاریخ را چند روز عقب تر ببرید و به تنظیمات رفته و دیتای برنامه را پاک کنید (توضیحات بالا )