+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

4/5
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
12262 view

دانلود برنامه افزایش اشتراک رایگان برنامه 1.1.1.1 اندروید Cloudflare Plugin

بازدید : 12262
تاریخ :دوشنبه 11 می 2020
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :ابزارها , اندروید , برنامه های اندروید
نسخه : 1.0
قیمت در مارکت : رایگان
نسخه اندروید : 5.0 و بالاتر
حجم فایل : 1.9 مگابایت
امتیاز 4 از 5.0

دانلود برنامه افزایش اشتراک رایگان برنامه 1.1.1.1 اندروید Cloudflare Plugin

Cloudflare Plugin یک نرم افزار رایگان و غیر رسمی برای افزایش رایگان و نامحدود اشتراک نرم افزار 1.1.1.1 کلود فلار است که میتوانید از آن برای اندروید و آیفون استفاده کنید. کمپانی Cloudflare یکی از برترین شرکت های جهان در زمینه فعالیت های اینترنتی است که سرویس های معتبر و بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به تازکی نرم افزار 1.1.1.1 را برای گوشی های آیفون و اندروید منتشر کرده است که میتوانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید. این نرم افزار بهترین گزینه برای کسانی است که طرفدار بازی های آنلاین هستند چرا که پینگ شما را به شدت کاهش می دهد.

استفاده از قسمت وارپ پلاس اپلیکیشن 1.1.1.1 به صورت کامل رایگان نیست اما با کمک اپلیکیشن Cloudflare Plugin شما میتوانید در هر دقیقه دو گیگ دیتا به پنل اشتراک خود اضافه کنید و به میزان نامحدود و کاملا رایگان از این اپلیکیشن استفاده کنید.

آموزش برنامه Cloudflare Plugin اندروید:

ابتدا نرم افزار 1.1.1.1 اندروید یا 1.1.1.1 آیفون را دانلود و نصب کنید سپس اپلیکیشن کلاود فلار را از لینک زیر دانلود کرده و نصب کنید بعد از باز کرده اپلیکیشن مسیر ≡ / More settings / Diagnostics را باز کنید و قسمت ID را کپی کنید و در اپلیکیشن کلود فلار قرار دهید و سپس START را بزنید شما میتوانید هر یک دقیقه دو گیگ دیتای WarpPlus وارپ پلاس را به صورت رایگان دریافت کنید.


نکته: این نرم افزار چون غیر رسمی است ممکن است توسط سازنده اصلی مسدود شود پس در گرفتن اشتراک زیاده روی نکنید همچنین از وب سایت های زیر هم میتوانید برای گرفتن اشتراک رایگان وارپ پلاس استفاده کنید.

https://warp.morning3tar.repl.run/

https://1111.cloudflare.repl.run/

https://warp.surf/


روش جدید پرومیوم کردن اکانت برنامه 1.1.1.1 :

این روش در حال حاض آسون ترین راه برای فعال سازی و رایگان کردن اکانت نرم افزار 1.1.1.1 در گوشی های آیفون و اندروید است به زودی قرار است نرم افزار ویندوز این اپلیکیشن نیز منتشر بشه پس پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید.

کد زیر را کپی کنید و مطابق ویدیوی زیر از آن استفاده کنید تا 1.6BP حجم وارپ پلاس بگیرید این مقدار بر اساس ویکی پدیا هر پتابایت برابر ۱۰۰۰ ترابایت است یعنی شما 1600 ترابایت حجم رایگان وارپ پلاس پرومیوم دریافت می کنید. مطابق ویدیوی زیر عمل کنید کمتر از یک دقیقه زمان شما را خواهد گرفت.

JO96pf17-4op29mS7-s1d8yn23

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
دانلود فایل نصبی حجم فایل : 1.9 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول

مشابه
حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود