+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1904 view

دلیل خطای این فایل ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند در گوگل کروم

بازدید : 1904
تاریخ :دوشنبه 15 آگوست 2022
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

دلیل خطای این فایل ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند در گوگل کروم

گوگل کروم محبوب ترین مرورگر برای کامپیوترهای خانگی و موبایل های اندرویدی است. که به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی نصب است و احتمالا همه ما از آن استفاده می کنیم. حتما برای شما هم پیش اومده وقتی قصد دانلود یک فایل با فرمت apk را از یک سایت اینترنتی دارید. با خطای این فایل ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند یا this type of file can harm your device مواجه می شوید.

دلایل خطای اخطار دانلود در گوگل کروم:

گوگل کمپانی سازنده گوگل کروم و سیستم عامل اندروید سعی دارد کاربران فایل های اندرویدی را تنها از مارکت رسمی این شرکت یکی گوگل پلی استور دانلود و نصب کنند. در غیر این صورت وقتی شما بخواهید فایلی را با لینک مستقیم و فرمت apk از سایت های اینترنتی و سطح اینترنت دانلود کنید. با چنین خطایی یعنی file might be harmful مواجه می شوید. اگر شما فایل مورد نظر را از یک سایت اینترنتی معتبر دانلود کنید. حتی با وجود این خطا این فایل هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نمی کند و میتوانید استفاده نمایید.

دلیل خطای این فایل ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند در گوگل کروم

همچنین در آپدیت های جدید گوگل کروم اندروید اگر هاست یا میزبان از پروتکل ssl برای امنیت فایل های خود استفاده کرده باشد. یعنی اگر آدرس لینک مستقیم با https:// شروع شود هیچ خطایی برای کاربر نمایش داده نمی شود و فایل بدون نمایش خطا دانلود می شود.


نکته: اگر موقع باز کردن سایتی در اینترنت با خطای این سایت ممکن است به رایانه شما آسیب برساند This site may harm your computer مواجه شدید نباید سایت مورد نظر را باز کنید چرا که این سایت ممکن است فایل های ویروسی را پخش کرده باشد و به دستگاه شما نیز آسیب بزند و این دو خطا را نباید با یکدیگر اشتباه بگیرد.