+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

ترفندها و آموزش بازی پابجی در موبایل PUBG Mobile Tips
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1658 view

جدیدترین ترفندها و آموزش بازی پابجی موبایل PUBG Mobile Tips

بازدید : 1658
تاریخ :جمعه 1 می 2020
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

ترفندها و آموزش بازی پابجی در موبایل PUBG Mobile Tipsآموزش بازی پابجی موبایل به صورت تصویری

PUBG Mobile از محبوب ترین بازی های آنلاین در سبک اکشن است که تا کنون برای گوشی های موبایل منتشر شده است. در این بازی شما باید با فرود از هواپیما و گشتن به دنبال سلاح ها در بین شهرها سلاح مورد نظر خود را پیدا کنید و سایر بازیکنان را از بین ببرید در هر شروع بازی صد بازیکن باهم بازی را شروع می کنند در انتها کسی که بتواند سایر بازیکنان را از بین ببرد برنده بازی خواهد شد.

در مطلب از وب سایت موبایل روز سعی میکنیم مطالب آموزشی و ترفندهای این بازی را برای شما قرار دهیم شما هم اگر آموزش خاصی بلد هستید در بخش نظرات مطرح کنید تا ما به مطلب اضافه کنیم.


آموزش و ترفندهای بازی پابجی موبایل:

آموزش چت کردن به صورت متنی در بابجی: برای شروع چت با یک دوست به صورت متنی در صفحه شروع بازی بر روی لیست منوی دوستان خود کلیک کنید و سپس روی اسم دوست مورد نظر بزنید و از بین گزینه ها start a chat را کلیک انتخاب کنید.

ترفندها و آموزش بازی پابجی در موبایل PUBG Mobile Tips


آموزش اضافه کردن دوست به پابجی: برای اضافه کردن یک بازیکن به لیست دوستان اگر در هنگام اجرای بازی هستید میتوانید در آخر بازی بر روی علامت + که در کنار اسم آن ظاهر می شود کلیک کنید تا به لیست دوستان شما اضافه شود امااگر آیدی آن را دارید و میخواهید آن را اضافه کنید مانند تصویری زیر بر روی بخش مورد نظر کلیک کرده و اسم کاربری آن را وارد کنید و سپس بر روی search بزنید.

ترفندها و آموزش بازی پابجی در موبایل PUBG Mobile Tips


آموزش تغییر شخصیت بازی در پابجی موبایل: اگر بعد از نصب بازی میخواهید شخصیت بازی را از دختر به پسر یا برعکس تغییر بدید در صفحه اصلی بازی بر روی INVENTORY کلیک کنید سپس در سمت چپ بر روی APPEARANCE کلیک نمایید و شخیصت بازی را تغییر دهید. برای تغییر کاراکترها نیز دقیق در عکس زیر در بخش بالای APPEARANCE بر روی STITCH CHARACTER کلیک کنید.

ترفندها و آموزش بازی پابجی در موبایل PUBG Mobile Tips


نمایش RP  لول بازی پابجی: برای نمایش آر پی و لول یا سطح در بازی پابجی بر روی عکس آیدی خود که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید( در عکس دوم از این مطلب مشخصه )  در این قسمت آر پی و لول شما مشخص است. تصویر زیر

ترفندها و آموزش بازی پابجی در موبایل PUBG Mobile Tips


نمایش ماموریت های روزانه و هفتگی PUBG Mobile : در این بخش هر دو ماه یک بار و هر روز ماموریت های جدیدی برای شما ارسال می شوند که با انجام آنها میتوانید RP بگیرید ماموریت های ماهانه هر هفته فعال می شوند که باید آنها را بخوانید و انجام دهید همچنین ماموریت های روزانه نیز برای شما فعال می شوند که میتوانید به صورت روزانه آنها را انجام دهید تا آر پی بگیرید برای دسترسی به این بخش بر روی RP مورد در بخش راست صفحه گوشی کلیک کنید.

ترفندها و آموزش بازی پابجی در موبایل PUBG Mobile Tips


حذف کردن مخاطب از لیست دوستان در pubge : پابجی اجازه نمی دهد بیش از 200 نفر را به لیست دوستان خود اضافه کنید بنابراین اگر به هر دلیلی قصد حذف یک کاربر را از لیست دوستان خود دارید به قیمت لیست دوستان برید و بر روی علامت دو آدمک کلیک کنید.

حالا برای حذف هر یک از مخاطب ها بر روی علامت ضربدر که در جلوی اسم کاربر است کلیک کنید و در آخر ok را انتخاب کنید.


ترفند رفتن بر روی بام خانه ها در پابجی: بعضی از خانه ها در پابجی هستند که هیچ راهی برای رفتن به پشت بام آنها وجود ندارد در این مواقع باید از طریق در خانه اقدام کنید به صورت مستقیم در مقابل در خانه قرار بگیرید و سپس گزینه بالا رفتن یا پرش را بزنید تا از طریق در به پشت بام بروید این مورد در بیشتر خانه ها امکان پذیر است.


نگه داشتن خود بر روی لبه خانه ها: در بازی پابجی بعضی از خانه های چند طبقه در قسمت بیرونی دارای لبه هستند که میتوانید خود را بر روی آنها قرار دهید و راه بروید هنگام پرش از ساختمان های بلند وقتی نزدیو دیوار ها خود را پرتاب کنید میتوانید روی لبه خانه قرار بگیرید.


اضافه کردن کسی که شما را در بازی کشته است به لیست دوستان: اگر کسی شما را در هنگام اجرای بازی بکشد شما میتوانید او را به لیست دوستان خود اضافه کنید برای این مورد وقتی شما را کشت از بازی خارج نشوید و به تماشای بازی او بپردازید و سپس به بر روی اسم آن در بخش سمت راست پایین صفحه کلیک کنید و گزینه + را انتخاب کنید.


اگر سوال یا نیاز به راهنمایی های بیشتر در زمینه بازی پابجی دارید میتوانید در بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم همچنین کاربرانی که مطالب آموزشی در این زمنیه دارند میتوانند برای ما ارسال کنید تا به مطالب بالا اضافه کنیم.

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
پابجی موبایل اندروید
ورود به صفحه دانلود حجم فایل : 1700 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول

حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود