+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش ارسال فایل با Wi-Fi Direct وایفای دایرکت در اندروید
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1763 view

آموزش ارسال فایل با Wi-Fi Direct وایفای دایرکت در اندروید

بازدید : 1763
تاریخ :سه‌شنبه 28 ژانویه 2020
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , بخش آموزشی

آموزش ارسال فایل با Wi-Fi Direct وایفای دایرکت در اندروید

وای فای دایرکت Wi-Fi Direct یکی از قابلیت های بسیار خوب و عالی برای ارسال فایل در بین گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که قابلیت های مختلف دارد اما در این مطلب میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه میتوانید از طریق وایفای دارکت بدون نیاز به نصب نرم افزار فایل های خود را با سرعت بسیار بالا برای دیگر کاربران بفرستید این قابلیت همانند اپلیکیشن های زاپیا و شریت است یعنی کاربر باید در نزدیکی شما قرار بگیرد تا بتوانید فایل های خود را برای آن بفرستید.

سرعت انتقال در وایفای دایرکت بسیار مناسب و سریع است که میتوانید با آن فایل هایی با حجم بالا را نیز برای دیگران ارسال کنید .

آموزش استفاده از Wi-Fi Direct در اندروید:

ابتدا با دستگاهی که قصد دریافت فایل را دارید به بخش وایفای دایرکت WiFi Direct بروید این بخش در قسمت وایفای قرار دارد که در تصویر زیر مشخص است روی آن کلیک کنید و در صفحه باز شده بمانید.

آموزش ارسال فایل با Wi-Fi Direct وایفای دایرکت در اندروید

به بخش مدیریت فایل گوشی خود بروید ( ارسال کننده فایل ) و سپس فایلی را که قصد ارسال آن را دارید پیدا کرده و روی آن کلیک کنید( یا انگشت خود را روی آن نگه دارید ) سپس گزینه share یا اشتراک گذاری را انتخاب کنید حالا از بین گزینه ها, گزینه ی وایفای دایرکت را انتخاب کنید که در تصویر زیر مشخص است.

آموزش ارسال فایل با Wi-Fi Direct وایفای دایرکت در اندرویداکنون دو ستگاه به هم متصل می شوند و شما میتوانید به صورت نامحدود فایل های خود را از طریق وایفای دایرکت و بدون نیاز به اینترنت برای کاربر مورد نظر ارسال کنید این سرویس سرعتی در حد اپلیکیشن زاپیا دارد و چون این قابلیت در بیشتر دستگاه های اندرویدی قرار دارد گزینه بسیار خوبی برای ارسال نرم افزار ها و فایل ها بدون نیاز به نصب نرم افزار است.