+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش ساخت حساب جیمیل Gmail گوگل بدون نیاز به شماره تماس
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1011 view

آموزش ساخت حساب جیمیل Gmail گوگل بدون نیاز به شماره تماس

بازدید : 1011
تاریخ :شنبه 8 ژوئن 2019
دیدگاه ها : 2 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش ساخت حساب جیمیل گوگل بدون نیاز به شماره تماسچگونگی ساخت حساب جیمیل گوگل بدون ثبت شماره

گوگل سرویس های مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آنها سرویس ایمیل جیمیل یا gmail است که بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و از برترین سرویس های گوگل به حساب می آید. داشتن ایمیل برای هر کاربر بسیار ضروری است در واقع ایمیل مانند یک شماره تماس است که شما در هر مکان و سایتی ممکن است به آن نیاز پیدا کنید بنابراین اگر هنوز حساب ایمیل ندارید میتوانید با آموزشی که در سایت موبایل روز قرار می دهیم یک ایمیل رایگان و بسیار ایمن در سرویس جیمیل گوگل بسازید و به رایگان از آن استفاده نمایید.

آموزش ساخت حساب جیمیل Gmail :

نرم افزار جیمیل را بر روی گوشی خود نصب کنید و آن را باز کنید سپس بر روی اضافه کردن حساب یا add account کلیک نمایید . و بر روی علامت گوگل کلیک کنید.

آموزش ساخت حساب جیمیل گوگل بدون نیاز به شماره تماسدر صفحه بعدی بر روی create account یا ساخت اکانت کلیک کنید.

آموزش ساخت حساب جیمیل گوگل بدون نیاز به شماره تماسدر اینجا نام و نام خانوادگی خود را در کادر های اول و دوم وارد کنید و بر روی next کلیک کنید.

آموزش ساخت حساب جیمیل گوگل بدون نیاز به شماره تماسدر مرحله بعد تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید اگر حساب جیمیل برایتان مهم است بهتر است آن را دقیق وارد کنید و سپس بر روی next کلیک کنید.

آموزش ساخت حساب جیمیل گوگل بدون نیاز به شماره تماسدر این قسمت چند آدرس جیمیل آزاد که قبلا توسط کسی ثبت نشده برای شما نشان داده می شود شما میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید یا با کلیک بر روی گزینه Create a different gamil address یک آدرس ایمیل اختصاصی و با اسم دلخواه انتخاب کنید .مانند تصویر زیر اسم دلخواه خود را وارد کنید و بر روی next کلیک کنید اسمی که انتخاب می کنید نباید قبلا توسط کسی انتخاب شده باشد .در

آموزش ساخت حساب جیمیل گوگل بدون نیاز به شماره تماسدر این مرحله باید یک رمز عبور برای حساب خود انتخاب کنید در کادر اول رمز عبور را وارد کنید و در کادر دوم همان رمز را دوباره وارد کنید و روی next بزنید و در صفحه بعدی بر روی agree کلیک کنید.

آموزش ساخت حساب جیمیل گوگل بدون نیاز به شماره تماس

یک صفحه جدید باز می شود شما باید تنها بر روی next کلیک کنید تا حساب جیمیل شما ایجاد شود اگر در مرحله ای از شما شماره تلفن خواست تنها باید بر روی skip کلیک کنید .اگر مشکل خاصی برای ساخت جیمیل دارید در نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم همچنین میتوانید دو مطلب زیر را که در همین مورد منتشر کردیم را مطالعه کنید.


آموزش ساخت جیمیل با برنامه اندروید Gmail

آموزش ساخت ایمیل با موبایل

2 دیدگاه کاربران
  • amirmohamad اکتبر 11, 2020
    پاسخ 0 0

    سلام اگر روش فوق براتون کارساز نبود من میتونم به تعداد نامحدود جیمیل بسازم که دونه ای ۲۵۰۰ تومن میفروشم اگر کسی میخواد به ایدی تلگرامم پیام بده و ۱ اکانت هم به صورت رایگان برای تست داده میشود

    • Delshad اکتبر 12, 2020
      پاسخ 1 0

      داداش جان ساخت جیمیل که دیگه پولی نیست چرا باید پول بگیری درسته بی پولیه ولی این دیگه نمیشه