+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1975 view

ذخیره ویدیوهای تیک تاک بدون نیاز به اشتراک گذاری آنها – ترفندهای TikTok

بازدید : 1975
تاریخ :سه‌شنبه 14 می 2019
دیدگاه ها : 2 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

ذخیره ویدیوهای تیک تاک بدون نیاز به اشتراک گذاری آنها - ترفندهای TikTokآموزش تصویری ذخیره ویدیوهای تیک تاک

TikTok یکی از اپلیکیشن های جدید جهت ساخت ویدیو به اشتراک گذاری ویدیوها است این نرم افزار برنامه ای کامل و بی نقص برای ساخت ویدیو با افکت ها و قابلیت های فراوان است. که استفاده از آن بسیار آسان است به علاوه تیک تاک یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه است که میلیون ها کاربر دارد و شما میتوانید به ویدیوهای دیگران دسترسی داشته باشید آنها را ذخیره کنید و یا برای آنها نظر و لایک ارسال کنید .

آموزش ذخیره ویدیوهای ساخته شده با تیک تاک :

بسیاری از کاربران در بخش نظرات مطلب آموزش استفاده از برنامه tik tok از ما درخواست کرده اند که میخواهند ویدیوهایی را که با تیک تاک ساخته اند بدون نیاز به اشتراک گذاری در تیک تاک و به صورت مستقیم در گوشی خود ذخیره کنند باید بگم چنین قابلیتی وجود ندارد اما امکان دانلود و ذخیره امن ویدیوهای ساخته شده با تیک تاک وجود دارد .

پس در ادامه آموزش به شما یاد می دهیم چگونه ویدیوهایی را که در تیک تاک ساخته اید. را در گوشی خود ذخیره نمایید .

ابتدا ویدیوی خود را ساخته و همه مراحل را دنبال کنید تا به صفحه اشتراک گذاری ویدیو برسید. تصویر زیر

ذخیره ویدیوهای تیک تاک بدون نیاز به اشتراک گذاری آنهاخب اکنون که به مرحله اشتراک گذاری ویدیوی خود رسیده اید برای اینکه بتوانید ویدیوی ساخته شده را در گوشی خود ذخیره کنید مجبور هستید که آن را در تیک تاک به اشتراک بگذارید اما تیک تاک قابلیتی دارد که شما میتوانید تنظیم کنید که ویدیویی را که به اشتراک میگذارید تنها برای شما قابل نمایش باشد برای اینکار در تصویر بالا بر روی عبارت who can wiew this video کلیک کنید و گزینه آخر یعنی private را بزنید .

ذخیره ویدیوهای تیک تاک بدون نیاز به اشتراک گذاری آنها

حالا بر روی علامت اشتراک گذاری یا post کلیک کنید اما قبلا علامت دانلود را قرمز رنگ کنید ( روی آن یک بار کلیک کنید ) تا ویدیو بعد از اشتراک گذاری در گوشی شما ذخیره شود بعد از آپلود کامل ویدیو شما میتوانید ویدیو را از حساب خود حذف کنید این ویدیو را حتی اگر حذف هم نکنید تنها برای شما قابل مشاهده است و نه هیچ کس دیگری که شما را دنبال میکند .

2 دیدگاه کاربران
  • شبنم ژوئن 23, 2019
    پاسخ 0 1

    سلام وقت بخیر تیک تاک بنده نه بهم اجازه میده کسی رو فالو کنم نه اینکه فیلم هایی که ساختم رو لود میکنه تا درون پیجم بزارم.هر چی میسازم داخل درفت سیو میشه
    پیغامی که میده اینه – failed tu upload ,save to drafts