+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
3850 view

آموزش استفاده از برنامه شناسایی آهنگ SoundHound

بازدید : 3850
تاریخ :سه‌شنبه 7 می 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش استفاده از برنامه شناسایی آهنگ SoundHoundچگونه از برنامه شناسایی آهنگ ساوند هاند استفاده کنیم ؟

SoundHound یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای شناسایی آهنگ ها برای گوشی های اندروید و آیفون است .شما با کمک این نرم افزار میتوانید از روی صدای آهنگ ها به اطلاعات و ویدیوهای آن دسترسی داشته باشید برای مثال شما یک آهنگ در گوشی خود دارید اما اسم خواننده یا اسم آهنگ را نمیدارید تنها کافی است این برنامه را باز کنید و آهنگ را پخش کنید تا تمام اطلاعات آهنگ را برای شما نمایش دهد .

آموزش کار با SoundHound :

کار با این نرم افزار بسیار آسان است تنها نکته ای که ممکن است نتوانید نرم افزار را فعال کنید این است که شما برای استفاده از این برنامه مجبور هستید که آی پی خود را تغییر دهید چرا که این نرم افزار در کشور ما مسدود است .بعد از نصب نرم افزار ساوند هاوند برنامه تغییر آی پی را فعال کنید و آن را باز کنید سپس آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید و بر روی علامت آن در وسط صفحه کلیک کنید تا نرم افزار به موسیقی گوش دهد. مانند تصویر زیر

آموزش استفاده از برنامه شناسایی آهنگ SoundHoundبعد از این چرخش دور آیکون تمام شد در صورتی که آهنگ شما را شناسایی کرده باشد مانند تصویر زیر اسم و نام خوانند برای شما نشان داده می شود علاوه بر آن اطلاعاتی نظیر ویدیو و دیگر آلبوم های خواننده مورد نظر نیز برای شما نمایش داده می شود .

آموزش استفاده از برنامه شناسایی آهنگ SoundHoundlاین نرم افزار از آهنگ های فارسی نیز پشتیبانی می کند و شما میتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید همچنین با کلیک بر روی گزینه history میتوانید به تاریخچه آهنگ های شناسایی شده خود دسترسی داشته باشید .

در صورتی که مشکل دیگری در استفاده از نرم افزار ساوندهاوند دارید در نظرات این مطلب برای ما ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنید به علاوه پیشنهاد میکنم از اپلیکیشن Shazam نیز استفاده نمایید .


بیشتر بخوانید :

آموزش استفاده از اپلیکیشن شازام شناسایی آهنگ در حال پخش Shazam

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
دانلود SoundHound
ورود به صفحه دانلود حجم فایل : 28.9 مگابایت
دانلود Shazam
نسخه اندروید حجم فایل : 15.9 مگابایت
نسخه آی او اس حجم فایل : 109 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول