+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش کار با تلگرام - بررسی و چگونگی استفاده از ویژگی های جدید تلگرام
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1109 view

آموزش کار با تلگرام – بررسی و چگونگی استفاده از ویژگی های جدید تلگرام

بازدید : 1109
تاریخ :دوشنبه 25 مارس 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش کار با تلگرام - بررسی و چگونگی استفاده از ویژگی های جدید تلگرامآموزش تصویری کار با تلگرام

تلگرام از آپدیت 5.5 ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است که ممکن است بعضی از کاربران تلگرام از آن سوء استفاده کنند بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما مطلب زیر را به دقت مطالعه نمایید تا دچار مشکل یا سوء استفاده نشوید و با ویژگی های جدید تلگرام نیز آشنا شوید .

آموزش حذف دو طرفه پیام های تلگرام :

تلگرام از مدت ها پیش قابلیت حذف پیام ها بعد از ارسال را در اختیار کاربران قرار داده بود با این ویژگی شما میتوانستید اگر پیامی را برای کسی ارسال کردید با کلیک روی آن پیام و گزینه حذف و سپس روشن کردن تیک حذف برای مخاطب ,فایل یا پیام را از گوشی مخاطب نیز حذف کنید اما قابلیت جدیدی ارائه شده که اکنون میتوانید حتی پیام مخاطب خود را نیز حذف کنید برای مثال کسی یک پیام برای شما می فرستد حالا شما میتوانید این پیام را هم از روی گوشی مخاطب و هم گوشی خود حذف کنید طوری که اصلا پیام را برای شما ارسال نکرده است .

در چند ساعتی که از آپدیت نسخه جدید میگرد بسیاری از کاربران در حال سوء استفاده از این قابلیت هستند پس اگر از کسی چیزی خریدید یا پیام های تلگرام براتون مهم هستند حتما باید به صورت فوری پیام ها را برای یک کانال یا چت فروارد کنید تا مخاطب شما نتواند پیام ها را حذف کند . ( لازم به ذکر است اگر کسی در تلگرام از شما کلاه برداری کنید میتوانید با همان متن پیام از اون شکایت کنید – چت های تلگرام یک مدرک معتبر هستند )

مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام :

با این قابلیت شما میتوانید تعیین کنید عکس پروفایل تلگرام برای چه کسانی نمایش داده شود برای این کار به بخش تنظیمات – حریم خصوصی و سپس عکس پروفایل بروید در اینجا میتوانید تعیین کنید همه یا تنها مخاطبین به عکس پروفایل شما دسترسی داشته باشند .

آموزش کار با تلگرام - بررسی و چگونگی استفاده از ویژگی های جدید تلگرام

لینک کردن نام کاربری تلگرام به پیام های فرواردی :

با این قابلیت جدید تلگرام میتوانید تعیین کنید که آیا وقتی کسی یا کانالی پیام شما را نقل قول میکند اجازه داشته باشد آیدی شما را به متن نقول قول اضافه کند یا خیر – برای شخصی سازی این مورد به بخش تنظیمات تلگرام – بخش حریم خصوصی و امنیت بروید سپس به بخش هدایت پیام بروید و تنظیمات را اعمال کنید .

آموزش کار با تلگرام - بررسی و چگونگی استفاده از ویژگی های جدید تلگرام

توضیحات بالا تنها بخشی از مطالب آموزش کار با تلگرام بود این سه ویژگی جدید تلگرام و بخصوص بخش اول آن اهمیت زیادی داشتند که باید از آنها اطلاع داشته باشید در صورتی که مشکل یا سوالی در رابطه با تلگرام دارید میتوانید از بخش نظرات مطرح کنید تا راهنمایی های لازم برای شما ارسال شود .


آموزش استفاده از تلگرام ایکس