+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش استفاده از اپلیکیشن Musixmatch - شناسایی و نمایش متن آهنگ ها
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
5598 view

آموزش استفاده از اپلیکیشن Musixmatch – شناسایی و نمایش متن آهنگ ها

بازدید : 5598
تاریخ :دوشنبه 11 مارس 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش استفاده از اپلیکیشن Musixmatch - شناسایی و نمایش متن آهنگ هاآموزش Musixmatch نرم افزار شناسایی و نمایش متن آهنگ ها

ترجمه هم زمان متن آهنگ های خارجی به فارسی و بالعکس

Musixmatch – Lyrics for your music یک اپلیکشین فوق العاده برای کاربران دستگاه های اندرویدی و آی او اس است که شما با آن میتوانید کارهای مختلفی را انجام دهید قبل از همه باید بگوییم این نرم افزار یک اپلیکیشن پخش موسیقی آنلاین است و بیش از 50 میلیون کاربر اندروید آن را نصب کرده اند این نرم افزار بسیار شبیه به اپلیکیشن Shazam است . در این آموزش قصد داریم شما را با بخش های مختلف این نرم افزار فوق العاده آشنا کنید .

آموزش کار با Musixmatch :

قبل از هر چیزی شما باید آخرین نسخه مود شده اپلیکیشن موزیکس مچ را بر روی دستگاه خود نصب کنید برای دانلود نسخه اندروید این نرم افزار میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید یا بر روی متن آبی رنگ موجود در متن کلیک کنید .

بعد از نصب نرم افزار شناسایی و نمایش متن آهنگ ها, حالا باید یک برنامه تغییر آی پی (وی پی N ) روشن کنید چرا که این سرویس در کشور ما مسدود است !!


1 – شناسایی آهنگ ها :

یکی از قابلیت های جذاب این نرم افزار قابلیت تشخیص نام خواننده و اسم آهنگ است شما تنها کافی است به بخش identify ( تصویر زیر ) بروید حالا اطلاعات هر آهنگی که در محیط اطراف شما پخش شود را میتوانید مشاهده کنید این نرم افزار در تست هایی که انجام دادیم بیشتر آهنگ های فارسی و خارجی را پشتیبانی می کند .

آموزش استفاده از اپلیکیشن Musixmatch - شناسایی و نمایش متن آهنگ ها


2 – نمایش و ترجمه متن آهنگ ها در اندروید :

از قابلیت جذاب دیگر این نرم افزار قابلیت نمایش متن آهنگ ها است شما حتی میتوانید متن آهنگ ها را شخصی سازی کنید و آهنگ را ویرایش کنید برای نمایش متن آهنگ ها دقیق باید مراحل زیر را به درستی دنبال کنید تا متن آهنگ مورد نظر شما درست نمایش داده شود .

ابتدا در بخش شناسایی آهنگ که در بخش شماره اول آموزش آن را قرار دادیم آهنگ مورد نظر را پیدا کنید ( باید با یک موزیک پلیر دیگر آهنگ را روشن کنید یا از یک سیستم صوتی آهنگ را روشن کنید  سپس وارد برنامه Musixmatch – Lyrics for your music شوید و به بخش IDENTIFY بروید تا آهنگ شما را پیدا کنید )

وقتی آهنگ مورد نظر در این بخش شناسایی شد فورا متن آهنگ نیز برای شما به نمایش در می آید . ( تصویر زیر )

آموزش استفاده از اپلیکیشن Musixmatch - شناسایی و نمایش متن آهنگ ها

اگر بخوایید متن آهنگ های فارسی را به زبان دیگری مثل انگلیسی ببینید یا متن یک آهنگ انگلیسی را به فارسی تبدیل کنید فقط کافیه روی بخشی که در تصویر بالا مشخص کنید کلیک کنید سپس زبانی را که میخواهید آهنگ به آن ترجمه شود را انتخاب کنید تا متن آهنگ ترجمه شود در تصویر زیر یک متن آهنگ انگلیسی را به فارسی تبدیل کرده ایم .

آموزش استفاده از اپلیکیشن Musixmatch - شناسایی و نمایش متن آهنگ ها

در تصویر زیر بخش 1 را روی PERSIAN قرار دهید تا آهنگ ها خودکار به زبان فارسی ترجمه شوند با کلیک روی بخش 2 متن آهنگ به صورت آفلاین ذخیره می شود .


سایر بخش های موجود در اپلیکیشن شناسایی و نمایش متن آهنگ ها , نیازی به توضیحات ندارند در هنگام نصب نرم افزار میتوانید با حساب گوگل یا فیسبوک خود وارد نرم افزار شوید و خودتان نیز به آهنگ ها متن اضافه کنید تنها نکته در استفاده از این اپلیکیشن این است که باید تغییر آی پی داده باشید .

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
دانلود Musixmatch
ورود به صفحه دانلود حجم فایل : 16 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول