+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

مشاهده شماره های همراه اول ثبت نام شده با کد ملی
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
2019 view

مشاهده شماره های همراه اول ثبت نام شده با کد ملی

بازدید : 2019
تاریخ :چهارشنبه 19 دسامبر 2018
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی , سمارت فون
قیمت در مارکت : رایگان

مشاهده شماره های همراه اول ثبت نام شده با کد ملی

اگر از مشترکان همراه اول هستید و میخواهید شماره های همراه اولی که با کد ملی شما است را مشاهده کنید با نرم افزار همراه من میتوانید این کار را به آسانی انجام دهید ,همراه اول برای مشترکان خود نرم افزار اختصاصی همراه من را منتشر کرده است که با آن میتوانید سیم کارت خود را مدیریت کنید این برنامه قابلیت های فراوانی دارد که پیشنهاد میکنم حتما آن را نصب کنید با کمک این نرم افزار میتوانید تعداد سیم کارت و شماره های کامل ثبت شده که با کد ملی شما در همراه اول ثبت شده اند را مشاهده کنید .

مشاهده شماره های همراه اول ثبت نام شده :

ابتدا آخرین نسخه همراه من را بر روی دستگاه خود نصب کنید و وارد یکی از حساب های خود شوید . از لینک های زیر نسخه مخصوص به دستگاه خود را دانلود و نصب کنید .



خب حالا با یکی از شماره های همراه اول خود وارد حساب کاربری همراه من شوید ادامه کار بسیار آسان است و تنها باید بر روی منو ( علامت آدمک بالا سمت چپ ) کلیک کنید سپس گزینه سیم کارت های من را انتخاب کنید .مشاهده شماره های همراه اول ثبت نام شده با کد ملیمشاهده می کنید همه سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده با یک کد ملی در این بخش نشان داده می شود پیشنهاد می کنیم چند مطلب زیر را نیز که در همین زمینه هستند مطالعه کنید .