+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1421 view

آموزش استفاده از فروشگاه اندروید گوگل پلی

بازدید : 1421
تاریخ :سه‌شنبه 20 فوریه 2018
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان
نسخه اندروید : 4.4 و بالاتر
حجم فایل : 13 مگابایت
امتیاز 4.5 از 5.0

آموزش استفاده از فروشگاه اندروید گوگل پلی چگونه از فروشگاه اندروید گوگل پلی دانلود کنیم؟

فروشگاه اندروید گوگل پلی یا مارکت اندروید گوگل ,بزرگترین مارکت اندرویدی است که توسط گوگل مدیریت می شود یکی از دلایل اصلی استفاده از مارکت گوگل امنیت بسیار بالای آن است فایل های موجود در این مارکت ابتدا توسط گوگل از لحاظ امنیتی بررسی می شوند و سپس در این فروشگاه قرار داده خواهند شد .

البته تنها مشکل این فروشگاه وجود تبلیغات در اپلیکیشن های این مارکت است که سازندگان برای کسب درامد این تبلیغات را در نرم افزارهای خود قرار می دهند باید ذکر کنیم که مارکت های ایرانی و شاید خراجی کدهای خاصی را به برنامه های خود اضافه می کنند که معلوم نیست چه کاربردی دارند پس ما پیشنهاد میکنیم برنامه ضروری خود را تنها از فروشگاه اندروید گوگل پلی دانلود و به روز رسانی کنید .

آموزش دانلود از فروشگاه گوگل پلی :

برای استفاده از گوگل پلی نیازمند آموزش یا دانش خاصی نیستید تنها باید آخرین نسخه مارکت google play را از لینک زیر دانلود و نصب کنید سپس شما برای استفاده نیازمند یک آدرس جیمیل و رمز عبور هستید که آموزش ساخت ایمیل در لینک زیر قرار داده شده است .

پس از ورود به مارکت اندروید گوگل میتوانید به صورت رایگان از برنامه های آن استفاده کنید در این مارکت میلیون ها بازی و برنامه رایگان و پولی وجود دارد که میتوانید استفاده کنید .

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
فروشگاه گوگل پلی
ورود به صفحه دانلود حجم فایل : 13 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول