+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
779 view

آموزش فعال سازی خودکار حالت شب در تلگرام – Auto-Night Mode telegram

بازدید : 779
تاریخ :چهارشنبه 7 فوریه 2018
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , بخش آموزشی , سمارت فون

آموزش فعال سازی خودکار حالت شب در تلگرام - Auto-Night Mode telegramآموزش تصویری فعال سازی حالت شب در تلگرام

حالت شب در تلگرام یکی از قابلیت های جدید در تلگرام است که از نسخه 4.8 اضافه شده بود ولی این قابلیت ابتدا در تلگرام ایکس مورد استفاده قرار گرفت حالت شب در تلگرام کاربرد های فراوانی دارد که یکی از موارد جلوگیری از خستگی چشم هاست فعال سازی حالت شب باعث جلوگیری از خستگی ضعیف شدن چشم ها می شوند به علاوه اینکه با بودن یک تم سیاه بر روی تلگرام حتی شارژ باتری کمتری نیز مصرف می شود .( این مورد حتی در قرار دادن تصویر پس زمینه سیاه بر روی موبایل نیز باعث کاهش مصرف شارژ باتری می شود )

چگونه حالت شب را در تلگرام فعال کنیم ؟

جهت فعال سازی حالت شب یا night mode telegram باید مسیر زیر را در برنامه تلگرام دنبال کنید دقت کنید حتما آخرین نسخه تلگرام اندروید را نصب کرده باشید .

  • به بخش تنظیمات در تلگرام بروید
  • به قسمت تم ها مراجعه کنید ( تصویر زیر )آموزش فعال سازی خودکار حالت شب در تلگرام
  • اکنون بر روی گزینه اول یعنی حالت شب خودکار کلیک کنید .( تصویر زیر )

آموزش فعال سازی خودکار حالت شب در تلگرام

با کلیک بر روی حالت خودکار شب شما با سه گزینه زیر روبه رو می شوید .

  1. غیر فعال
  2. برنامه ریزی شده
  3. خودکار

شرح سه گزینه :

1 – با فعال کردن گزینه 1 حالت شب غیر فعال شده و تغییر ایجاد نخواهد شد .

2 – با فعال سازی گزینه برنامه ریزی شده شما میتوانید از دو گزینه استفاده کنید یکی استفاده از زمان غروب و طلوع محلی در این گزینه موقعیت مکانی شما به صورت خودکار شناسایی شده و بر اساس طلوع و غروب آفتاب حالت شب برای شما فعال می شود .( تصویر زیر )

آموزش فعال سازی خودکار حالت شب در تلگرامدر صورتی که مایل نیستید از گزینه استفاده از زمان غروب و طلوع آفتاب استفاده کنید میتوانید این گزینه را خاموش کنید و با وارد کردن زمان دلخواه زمان فعال شدن و خاموش شدن حالت شب را تنظیم کنید. ( تصویر زیر )

آموزش فعال سازی خودکار حالت شب در تلگرام3 – با فعال سازی حالت خودکار و تنظیم آستانه روشنایی وقتی میزان روشنایی از حالت تنظیم شده کمتر شود قالب ترجیحی نمایش داده می شود و حالت شب فعال می گردد .

پیشنهاد ما استفاده از تم تیره تلگرام Auto-Night Mode برای تمام طول شب و روز است چرا که هم چشم ها را اذیت نمیکند و هم طراحی بهتری دارد. ( مشکل جزئی با نمایش استیکرهای طراحی شده دارد )

Auto-Night Mode

As of this update, Telegram for Android can automatically switch to the dark version of the interface after nightfall or in low-light conditions. To set up Auto-Night Mode, go to Settings > Theme > Auto-Night Mode.