+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
21105 view

بسته های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسل

بازدید : 21105
تاریخ :دوشنبه 24 آوریل 2017
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :اخبار , اخبار فناوری

بسته های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسلاینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسل

با گسترش فناوری های اینترنت پر سرعت 3g ,4g در کشورمان استفاده از اینترنت نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است و تاره ترین آمار بیش از 42 میلیون نفر در کشورمان از اینترنت استفاده می کنند در مطلب قبلی به انواع بسته های اینترنت ایرانسل اشاره کردیم در این مطلب از وب سایت موبایل روز قصد داریم به بسته های نامحدود ایرانسل و همراه اول اشاره کنیم که میتواند برای بسیاری از کاربران اینترنت مفید باشد .

بسته های نامحدود اینترنت ایرانسل :

ایرانسل دارای بسته های نامحدود ساعتی 2 تا 8 صبح است یعنی در بین ساعت های 2 تا 8 صبح شما میتوانید یکی از بسته های یک ساعته دو ساعته و سه ساعتی اینترنت نامحدود را با شماره گیری ستاره 555 مربع (  #۵*۵۵۵* )و سپس انتخاب گزینه اینترنت ساعتی خریداری کنید .
نکته قابل توجه در مورد بسته های ایرانسل شما وقتی برای مثال ساعت 5 صبح بسته نامحدود یک ساعته را خریداری می کند زمان بسته شما که یک ساعت است از همان لحظه شروع می شود و ساعت 6 به پایان می رسد برای مدیریت حساب خود ایرانسل خود پیشنهاد می کنیم برنامه ایرانسل من را بر روی دستگاه خود نصب کنید .
در عکس زیر میتوانید بسته های روزانه ساعتی را نیز مشاهده کنید که البته بسته های روزانه نامحدود نیستند و فقط بسته های شبانه به صورت ساعتی نامحدود می باشند .

بسته های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسلبسته های اینترنت نامحدود همراه اول :

همراه اول بر خلاف ایرانسل بسته های اینترنت نامحدود بهتری را برای کاربران خود فراهم کرده است و با خرید یک بسته نامحدود شبانه همراه اول میتوانید از ساعت 2 تا 7 صبح به صورت نامحدود از اینترنت استفاده کنید .
برای خرید بسته های نامحدود همراه اول ستاره 1000 مربع را از خطوط همراه اول خود شماره گیری کنید بسته های نامحدود همراه اول به صورت یک روزه ,هفته ای و ماهانه در اخیتار مشتریک قرار دارد همچنین همراه اول بسته های نامحدود روزانه نیز دارد ولی هزینه بالایی دارند و مقرونه به صرفه نخواهند بود .(بسته های نامحدود روزانه همراه اول با شماره گیری *1000# نمایش داده می شوند )

بسته های اینترنت نامحدود همراه اول و ایرانسل

مشابه
حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود