+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
7345 view

ربات تلگرام دانلود ویدیو از یوتیوب و آپلود در تلگرام

بازدید : 7345
تاریخ :شنبه 25 مارس 2017
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :بخش آموزشی , ربات های تلگرامی

ربات تلگرام دانلود ویدیو از یوتیوب و انتقال به تلگرام

امروز در وب سایت موبایل روز قصد داریم یک ربات تلگرام فوق العاده حرفه ای و مفید را بهتون معرفی کنیم که با کمک آن میتوانید ویدیوهای یوتیوب را را کیفیت های مختلف دانلود کنید شما میتوانید این ویدیو ها را بدون مصرف حجم اینترنت و تنها با یک کلیک در تلگرام یا حساب گوگل درایو خود آپلود کنید همه این کارها تنها با یک ربات تلگرامی و در عرض چند ثانیه قابل انجام است قابلیت دیگر این ربات ایجاد فایل صوتی یا mp3 از فایل های ویدیوی یوتیوب است .
ابتدا ربات زیر را در تلگرام اد کنید عبارت @YoutubeConvertBot را برای یک گروه یا دوستتون ارسال کنید و سپس روی آن کلیک کنید یا لینک زیر ار در مرورگر خود کپی و سپس روی go کلیک کنید

https://t.me/YoutubeConvertBot

بعد از ورود به ربات هیچ کار سختی لازم نیست انجام بدید و کار با ربات تلگرام دانلود ویدیو نیز بسیار آسان است شما باید لینک یوتیوب ویدیوی که قصد دانلود آن را دارید برای ربات ارسال کنید سپس از بین کیفیت ها یکی را انتخاب کنید .لینک ویدیو باید به صورت زیر باشد .

www.youtube.com/watch?v=fEHY6l9YyO8&feature=youtu.be

ربات تلگرام دانلود ویدیو از یوتیوب و آپلود در تلگرامبعد از ارسال لینک یوتیوب ویدیوی مورد نظر برای ربات تلگرام با تصویر بالا روبه رو می شود به ترتیب موارد بالا را براتون مشخص می کنیم که اولی تبدیل ویدیو به فایل صوتی است یعنی شما میتوانید فایل صوتی ویدیو را داشته باشید و 5 گزینه بعدی نیز کیفیت ویدیو از که از کم کیفیت به کیفیت بالا منظم شده اند .
با بر روی کیفیت اچ دی یعنی مورد آخری کلیک می کنیم سپس دانلود شروع می شود و شما میتوانید ویدیوی مربوطه را در تلگرام یا گوگل درایو آپلود کنید بدون اینکه هیچ حجمی از شما کم شود .

ربات تلگرام دانلود ویدیو از یوتیوب و آپلود در تلگرامجهت آپلود در تلگرام روی گزینه اولی و جهت آپلود در گوگل درایو بر روی گزینه دوم کلیک نمایید .

ربات تلگرام دانلود ویدیو از یوتیوب و آپلود در تلگراماکنون میتوانید ویدیو را در تلگرام با دیگران اشتراک بگذارید یا آن را به صورت مستقیم از سرورهای تلگرام دانلود کنید .