+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1749 view

آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای واتساپ

بازدید : 1749
تاریخ :شنبه 11 فوریه 2017
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , اندروید , اینترنت و وب , سمارت فون

آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای واتساپ

فعال سازی تایید دو مرحله ای واتساپ در اندروید

واتس آپ برترین مسنجر موبایلی است که بیش از میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان دارد در چند سال گذشته و با توجه به مالکیت فیسبوک بر روی این مسنجر امکانات جدیدی به آن اضافه شده است نظیر تماس صوتی و تصویری که بعد از خریداری توسط فیسبوک به آن اضافه شده است .
از دیروز قابلیت تایید دو مرحله ای واتساپ فعال شده که امنیت حساب های واتساپ را به صورت قابل ملاحظه ای بالا خواهد برد و میتوانید از این امکان بر روی حساب واتساپ خود استفاده نمایید .

تایید دو مرحله واتساپ چیست ؟

با فعال سازی تایید دو مرحله ای هنگام ورود به مسنجر واتساپ علاوه بر کدی که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود باید رمز دیگری را نیز وارد کنید که از قبل در بخش تنظیمات واتساپ وارد نموده اید با این کار هکر حتی اگر رمزی که برای شما پیامک شده است را به دست آورد نمیتواند رمز دوم شما پیدا کند چون این رمز را فقط شما می دانید .
قابلیت تایید دو مرحله تقریبا برای تمامی سرویس ها ومسنجرهای محبوب نظیر تلگرام ,گوگل ,فیسبوک و اکنون واتساپ موجود است .

روش فعال کردن تایید دو مرحله ای واتساپ :

ابتدا آخرین نسخه واتساپ موجود را برای سیستم عامل گوشی خود دانلود و نصب نمایید .

  1. به بخش تنظیمات یا setting واتساپ بروید
  2. حالا بخش حساب کاربری یا account را انتخاب کنید
  3. اکنون بخش تایید دو مرحله ای یا Two-Step Verification را انتخاب کنید در این بخش باید یک رمز 6 رقمی وارد کنید سپس بر روی next کلیک کنید و دوباره همان رمز 6 رقمی را وارد نمایید
  4. بعد از وارد کردن رمز نوبت به وارد کردن ایمیل شما است تا اگر رمز را فراموش کردید بتوانید با کمک ایمیل آن را بازیابی کنید اکنون همانند رمز عبوری دو بار آدرس ایمیل را وارد نمایید و در آخر بر روی DONE کلیک نمایید .

اکنون قابلیت تایید دو مرحله ای بر روی حساب واتساپ شما فعال است ما پیشنهاد میکنیم صدرصد امنیت خود را جدی بگیرید و این امکان را فعال کنید ( حتی اگر چیز مهمی در واتساپ ندارید ) این قابلیت بر روی واتساپ همه سیستم عامل ها فعال است

نکته قابل توجه این است شما برای فعال سازی تایید دو مرحله حتما باید آخرین نسخه واتساپ را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشید .

مقالات مرتبط :