+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
902 view

نرم افزار افزایش فالور و آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

بازدید : 902
تاریخ :چهارشنبه 23 مارس 2022
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , اینترنت و وب , بخش آموزشی , بخش ویژه
قیمت در مارکت : رایگان

نرم افزار افزایش فالور و آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام به صورت تضمینی

کسب درآمد از اینستاگرام, اینستاگرام برترین سایت اشتراک گذاری تصویر در جهان است که میلیون ها کاربر دارد و روز به روز بر تعداد کاربرانی که از اینستاگرام استفاده می کنند اضافه می شود با بزرگ شدن اینستاگرام ایجاد کسب و کارها هم رونق پیدا کرده بسیاری از افراد و شرکت ها در اینستاگرام حساب دارند تا با مشتریان خود در ارتباط باشند یا محصولات جدید را برای آنها به نمایش بگذارند .
ما در این مطلب از سایت موبایل روز به شما آموزش می دهیم که چگونه میتوانید برای خود از طریق اینستاگرام درآمد زایی کنید روزش های مختلفی در اینستاگرام برای درآمد زایی وجود دارد که به نظر ما بهترین روش افزایش فالور برای حساب های اینستاگرامی است .
در ادامه مطلب ما نرم افزار و روشی را به شما معرفی میکنیم که با کمک آن میتوانید در طول یک روز بیش از 10 هزار نفر فالور برای یک پیج اینستاگرامی جمع کنید حالا حساب کنید اگر هر هفته دو مشتری داشته باشید که فالور بخواد هفته ای بدون شک 100 هزار تومن درآمد دارید که اگر مشتری هاتون بیشتر بشه سود و درآمد شما هم چند برابر خواهد شد .
به غیر از این شما میتوانید یک پیج برای خود بسازین و تعداد فالورهای آن را افزایش دهید سپس پیج خود را بفروشید که از آن هم سود مناسبی عاید شما خواهد شد.


آموزش افزایش فالو اینستاگرام + کسب درآمد از اینستاگرام :

خب قبل از هر کاری شما باید اینترنت پر سرعت و کامیپوتر داشته باشید سپس برنامه BlueStacks را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید ( با نصب این برنامه شما میتوانید برنامه ها و بازی های اندروید را بر روی کامپیوتر اجرا کنید ).
حالا شما باید برنامه فالور بگیر را که یک برنامه اندرویدی است بر روی کامپیوتر نصب کنید ( از لینک زیر دانلود نمایید )

خب حالا شما باید با یک حساب به غیر از حسابی که قصد افزایش فالور آن را دارید وارد فالو بگیر شوید یک حساب جدید در اینستاگرام بسیازید و با آن وارد برنامه فالو بگیر شوید خب در فالور بگیر شما باید سکه جمع کنید به ازای هر دو سکه شما میتوانید یک فالور برای پیجی که دوست دارید فالور اضافه کنید خود برنامه قابلیت فالور خودکار دارد اما سرعت آن به شدت کم است و مشکلات زیادی دارد خب ما برای این مشکل یه راه حل بسیار مناسب و عالی پیدا کردیم .
برنامه موس کلیکر را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و سپس تنها کافیه موقعیت را به برنامه بدید تا به صورت خود و نامحدود بر روی افزودن کاربر کلیک کنه شما تنها باید برنامه را تنظیم کنید و به برید به کارهاتون برسین برنامه به صورت خودکار سکه ها را جمع می کنه .

نکته ها :

  • با هر حساب در روز میشه تا 1000 نفر رو فالور کرد بعضی وقت ها اینستاگرام به صورت دقیقه ای بلوکتون می کنه
  • سعی کنید چند حساب هم داشته باشید
  • وقتی با یه حساب سکه جمع کردید حتما در اون حساب 20 عکس آپلود کرده باشید که تقلب به نظر نیاد
  • وقتی سکه جمع کردید آن ها را به حساب اصلی که قصد افزایش فالور دارید انتقال بدید و سپس بر روی افزایش فالو کلیک کنین
  • از بخش تنظیمات برنامه فالو بگیر نمایش عکس را لغو کنید تا سرعت فالور افزایش پیدا کنه
دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
دانلود فایل نصبی حجم فایل : 0.5 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول