+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
678 view

فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام

بازدید : 678
تاریخ :یکشنبه 11 دسامبر 2016
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :اینترنت و وب , بخش آموزشی , سمارت فون

فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام

آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام به صورت تصویری

اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی جهان است که میلیون ها کاربر دارد و هر روز میلیون ها عکس و ویدیوی جدید توسط کاربران مختلف با موضوعات مختلف در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود اما یکی از مهمترین چیز ها رد هر شبکه ی اجتماعی و فضای اینترنت امنیت کاربران است به این صورت که بسیاری از کاربران اینستاگرام در معرض سوء استفاده هکر ها و افراد مختلف هستند پس باید تا جایی که میتوانیم از حساب اینستاگرام خود مخافظت کنیم باتوجه به اینکه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو است اهمیت این موضوع دو چندان می شود .
تقریبا تمامی پیام رسان های محبوب مانند تلگرام ,فیسبوک ,گوگل ,یاهو و صد البته اینستاگرام از قابلیت تایید دو مرحله ای برخوردار هستند .

تعریف تایید دو مرحله ای : این تعریف را با یه مثال براتون توضیح میدیم ,برای مثال ما در اینستاگرام ثبت نام میکنیم به طور طبیعی ما یه آدرس ایمیل یا شماره تلفن و یک رمز برای حساب خود قرار میدیم اگه هکری به این رمز شما دسترسی پیدا کنه دیگه حسابتون از دست میره و تمامی اطلاعات در اختیار هکر قرار خواهد گرفت اما با فعال سازی تایید دو مرحله علاوه بر رمزی که انتخاب کردید قبل از ورود به حساب کاربری یک رمز عبور دیگر از طریق پیامک به شماره تلفنی که در ثبت کردید ارسال می شود پس در این صورت وقتی شما تایید دو مرحله را فعال کنید هکر یا شخص سوء استفاده کننده حتی با دانستن رمز عبوری نیز نمیتواند به حساب شما دسترسی پیدا کند .

آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام :

قبل از هر چیزی لازمه که اگر شمارتون را در اینستاگرام ثبت نکردید آن را ثبت کردید جهت ثبت شماره تلفن در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید .

  1. اینستاگرام را باز کنید
  2. به بخش تنظیمات یا setting بروید
  3. وارد بخش Edit Profile شوید
  4. به قسمت PRIVATE INFORMATION برید و ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید لطفا توجه کنید در مرحله ثبت تلفن یک پیام برای شما ارسال می شود در مرحله ثبت ایمیل یک ایمیل برای شما ارسال می شود که جهت تایید صحت  حساب شما است .

فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام

حالا که مراحل بالا را به درستی انجام دادید مراحل زیر را دنبال کنید .

  • دوباره وارد بخش SETTING یا تنظیمات شوید
  • به قیمت two-factor authentication بروید
  • قیمت require security code را روشن کنید ( وقتی روی این قسمت کلیک کردید turn on را انتخاب کنید )
  • وقتی قسمت بالا را روشن کردید یک پیامک به همان شماره ای که ثبت کردید بودید ارسال می شود که باید آن را در همان کادر مشخص شده وارد کنید مانند تصویر زیر :

فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام

وقتی کد را وارد کردید و بر روی تیک گوشه سمت راست بالا کلیک کردید چند کد 6 رقمی برای شما نمایش داده می شود شما میتوانید این کدها را نگه دارید در موقع ورود از این کد ها استفاده کنید و یا مستقیما از کدی که به شماره تلفن ثبت شده ارسال میشود استفاده کنید .
با فعال سازی تایید دو مرحله امنیت حساب اینستاگرام شما به صورت صدرصدی افزایش می یابد پس حتما تایید دو مرحله ای اینستاگرام خود را فعال کنید .

حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود