+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

دانلود مسنجر تلگرام برای آیفون
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
443 view

آموزش کاربردی ساخت لینک پیوستن به کانال های تلگرام

بازدید : 443
تاریخ :شنبه 5 مارس 2016
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , اینترنت و وب , بخش آموزشی , سمارت فون , کامپیوتر

آموزش کاربردی ساخت لینک پیوستن به کانال های تلگرام

لینک کانال های تلگرام که به صورت عمومی باشند https://telegram.me/DailyMobile اینگونه است اما لینک کانال های خصوصی https://telegram.me/joinchat/BRby6zvY77mkNR3jKPb1jw به این صورت است در هر دو حالت کاربر با کلیک روی لینک های بالا وارد کانال تلگرام شما می شود ( لینک بالا مربوط به کانال تلرگام موبایل روز است ) اما فرق لینک اول و دوم در این است که در با کلیک روی لینک اول صفحه کانالی باز می شود و شما باید روی join یا عضویت کلیک کنید اما با کلیک بر روی لینک دوم شما فقط روی بله یا خیر yes or no کلیک می کنید .

در صورتی که میخواهید لینک چت خصوصی برای کانال عمومی خود بسازیر طبق آموزش زیر عمل کنید .

به قسمت تنظیمات کانال خود بروید و بر روی edit کلیک کنید

آموزش کاربردی ساخت لینک پیوستن به کانال های تلگرام

 

حالا بر روی edit public link کلیک کنید

آموزش تلگرام

خب در این قسمت شما هم میتونید اسم و لینک کانال خودتون را تغییر بدید هم کانال خصوصی را به کانال عمومی تبدیل کنید و هم کانال عمومی را به خصوصی تبدیل کنید برای اینکه ما بتوانیم لینک یک کانال عمومی را به کانال خصوصی تبدیل کنید باید بر روی private channel کلیک کنید .

آموزش کاربردی ساخت لینک پیوستن به کانال های تلگرام

وقتی روی private channel کلیک میکنید گزینه یا نوشته invite link را کپی کنید این لینک خصوصی کانال شما است شما میتونید روی save کلیک کنید تا کانال شما خصوصی باقی بمانید یا دوباره میتوانید روی public channel کلیک کنید و بر روی save کلیک نمایید تا کانال شما عمومی شود یا حتی میتوانید بر روی کنسل cancel کلیک کنید تا همه چیز مثل اول شود و شما هم لینک عمومی و خصوصی کانال خود را گرفته باشید .

برای مثال لینک عمومی کانال موبایل روز https://telegram.me/DailyMobile و لینک خصوصی کانال موبایل روز https://telegram.me/joinchat/BRby6zvY77mkNR3jKPb1jw است .

آموزش بالا با کمک برنامه تلگرام ویندوز انجام شده است اما اگر تلگرام ویندوز ندارید شما میتوانید با تلگرام گوشی نیز اینکار را انجام دهید و هیچ مشکلی ندارد .

در نسخه های قدیمی تر تلگرام پلاس نیز در قسمت add member کانال ها میتوانید لینک خصوصی کانال خود را مشاهده کنید و در اختیار دیگر کاربران بذارید تا عضو کانال شما شوند ,در صورتی که مشکل و یا نظری دارید میتوانید در بخش نظرات مطرح کنید تا راهنمایی کنیم .