+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
762 view

فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام (افزایش امنیت 100 درصد )

بازدید : 762
تاریخ :دوشنبه 12 فوریه 2018
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , بخش آموزشی

فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام (افزایش امنیت 100 درصد )فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام

آموزش تصویری فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام

افزایش امنیت تلگرام با فعال کردن تایید دو مرحله ای

این روزها پکیج های هک تلگرام و چند برنامه دیگه که در بزرگترین سایت های ایران براشون تبلیغات میشه و چیزی جز چند برنامه بی ارزش نیستن خیلی محبوب شده ,پکیج هایی با عنوا هک تلگرام ! این باعث شده بعضی از کاربران فکر کنن که واقعا مسنجر تلگرام هک می شود .

در مورد هک تلگرام باید بگم که تلگرام جایزه ای فکر کنم 100 هزار دلاری یا بیشتر قرار داده برای کسی که بتونه رمزگذاری این مسنجر را بشکنه تا به حال هیچ کسی موفق بهاین کار نشده و این هک تلگرامرا شاید به صفر برسونه پس لازم نیست نگران هک از سرور باشید ,شاید هک تلگرام کاری غیر ممکن باشد .

اما هک از طریق اجتماعی : به این صورت که طرف یک برنامه یا بازی برتاون می فرسته و شما روی گوشیتون نصب میکند و فورا اطلاعات رمزهای شما برای کاربر ارسال می شود ,پس شدیدا توصیه می کنیم برنامه ها را فقط از جاهای معتبر دانلود و نصب کنید .

روش دیگه اینه که طرف شماره شما را هنگام ثبت نام تو مسنجر تلگرام وارد می کند بعد به شکلی کدی را که برای شما پیامک شده از شما می گیرد این مورد خیلی شاید پیش بیاد پس به هیچ عنوان کدهایی که براتون از مسنجر ها وسایت های دیگر اس ام اس میشود در اختیار هیچ کسی قرار ندید و سعی کنید بعد از استفاده پیامک را پاک کنید .

اما آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام :

این مورد امنیت شما را بسیار بسیار بیشتر می کند و امکانی هستش که خود تلگرام فراهم کرده تا امنیت کاربرانش بیشتر شود ,با فعال کردن تایید دو مرحله شما هنگامی که با یک دستگاه دیگه میخواهید وارد حساب تلگرام خود شوید باید کدی را که به عنوان اس ام براتون ارسال شده در برنامه وارد کنید ,و علاوه بر آن باید یک کد دیگر که شما هنگام فعال کردن تایید دو مرحله قرار دادین را نیز وارد کنید که با این کار امنیت شما بسیار افزایش میابد.

برای فعال کردن تایید دو مرحله تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید .

  • وارد بخش setting در تلگرام خود شوید
  • به بخش privacy and security بروید
  • حالا روی two-step verification کلیک نمایید

فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام (افزایش امنیت 100 درصد )

با کلیک بر روی two-step verification یک صفحه دیگر باز می شود که شما باید رمز عبوری برای خود انتخاب کنید و سپس روی next کلیک نمایید تا صفحه دوم باز شود در این مرحله باید رمز عبور خود را تکرار کنید همان رنزی را که در مرحله اول نوشتید دوباره وارد کنید .

فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام (افزایش امنیت 100 درصد )

در قسمت سوم باید یک رمز 4 یا 5 رقمی برای خود انتخاب کنید مثلا 5555 بهتره اینرمز رو هم به خاطر داشته باشید سپس روی next کلیک کنید .

در این مرحله باید یک ایمیل معتبر از خودتون وارد کنید که فقط شما بهش دسترسی داشته باشید .

فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام (افزایش امنیت 100 درصد )

با وارد کردن ایمیل و کلیک کردن بر روی تیک بالای صفحه سمت راست ( دقت کنید روی skip کلیک نکنید در همه مراحل بالا next به معنای کلیک بر روی تیک بالای صفحه سمت راست می باشد ) یک ایمیل برای شما ارسال می شود که با کلیک کردن بر روی لینکی که در ایمیل موجود است تایید دو مرحله ای شما با موفقیت فعال می شود.

فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام (افزایش امنیت 100 درصد )

تصویر بالا نشان می دهد که تایید دو مرحله ای حساب تلگرام شما با موفقیت فعال شده است .

سوال : اگر رمز تایید دو مرحله ای تلگرام خود را فراموش کنم باید چیکار کنم ؟

جواب : چه در بخش two-step verification چه در هنگام ورود به تلگرام می توانید با کلیک بر روی گزینه forget my password رمز عبوری را که قرار داده اید تغییر دهید ( یک ایمیل حاوی یک کد برای شما ارسال می شود که آن میتوانید رمز عبور جدید را بر روی حساب خود قرار دهید )

مشابه
حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود