+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
664 view

آخرین تصاویر پرچم دار جدید اچ تی سی HTC One M9

بازدید : 664
تاریخ :سه‌شنبه 24 فوریه 2015
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :دستگاه های هوشمند

HTC-One-M9-1-DAYMOBIE.IRHTC-One-M9-DMOBILE.IR2HTC One M9 جدیدترین گوشی کمپانی HTC می باشد که قرار است در کنگره جهانی موبایل به زودی معرفی شود . هنوز اطلاعات دقیقی از این پرچم دار اچ تی سی منتشر نشده است ولی ما اطلاعات کلی در مورد این گوشی رو برای شما در زیر می نویسیم .

اول اینکه همون طور که از تصاویر بالا معلومه این گوشی شباهت زیادی به HTC One M8 دارد . HTC One M9 قرار است دارای اندازه صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی باشد .دوریبن گوشی HTC One M9 به احتمال زیاد 20 مگاپیکسل خواهد بود که نسبت به گوشی های قبلی این شرکت تغییر چشمگیری کرده است.

پرچم دار اچ تی سی از آخرین نسخه چیپست شرکت کوالکام یعنی Qualcomm Snapdragon 810 استفاده خواهد کرد حافظه داخلی اچ تی سی وان ناین 32 گیگابایت است که شما میتوانید با حافظه گوشی را با استفاده از کارت حافظه sd تا 128 گیگ افزایش بدید.

به احتمال زیاد کمپانی اچ تی سی با معرفی HTC One M9 می تواند رضایت مشتریان خود را جلب کنید . یه نکته دیگه اینکه در گوشی HTC One M9 از یک رم سه گیگابایتی استفاده شده است که این یعنی سرعت عمل فوق العاده و خداحافظی با هنگ کردن گوشی .

در صورتی که این گوشی وارد بازار های جهانی شود اطلاعات دقیق آن را در سایت موبایل روز قرار خواهیم داد.

مشابه
حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود