+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

چگونه تبلیغات یوتیوب اندروید را غیر فعال و حذف کنیم ؟
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1422 view

چگونه تبلیغات یوتیوب اندروید را غیر فعال و حذف کنیم ؟

بازدید : 1422
تاریخ :دوشنبه 11 مارس 2019
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

چگونه تبلیغات یوتیوب اندروید را غیر فعال و حذف کنیم ؟آموزش حذف تبلیغات یوتیوب اندروید

در این آموزش قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که بتوانید با آن تمام تبلیغات یوتیوب اندروید را حذف کنید این روش ساده ترین و بهترین روش برای خلاص شدن از تبلیغات گوگل در اپلیکیشن یوتیوب این شرکت است و شما بدون نیاز به اطلاعات خاصی و تنها با نصب این اپلیکیشن ها از دست تبلیغات یوتیوب خلاص شوید .

یوتیوب چیست ؟

یوتیوب بزرگ ترین شبکه اشتراک گذاری ویدیو در جهان است که متعلق به گوگل است شما در یوتیوب میتوانید به صدها میلیون ویدیو از مطالب مختلف دسترسی داشته باشید یا ویدیوهای خود را در آن آپلود کنید .یوتیوب نرم افزارهای رسمی برای اندروید ,آی او اس ,اندروید تی وی دارد همچنین وب سایت رسمی یوتیوب به آدرس YouTube.Com در دسترس کاربران است .

یکی از موراد آزار دهنده در هنگام استفاده از یوتیوب تبلیغات بسیار زیاد آن است که شما در ابتدای پخش ویدیوها با آن مواجه می شود بنابراین امروز راه حلی برای حذف تبلیغات یوتیوب قرار می دهیم .

چگونه تبلیغات یوتیوب را غیر فعال کنیم ؟

برای غیر فعال کردن تبلیغات یوتیوب در نسخه اندروید شما ابتدا باید یک نسخه غیر رسمی از یوتیوب را بر روی گوشی خود نصب کنید بهتر است نسخه پیش فرض یوتیوب که بر روی دستگاه اندروید شما نصب از را غیر فعال کنید سپس وارد لینک زیر شوید .


دانلود برنامه نسخه بدون تبلیغات یوتیوب اندروید YouTube Vanced


YouTube Vanced یک نسخه غیر رسمی از اپلیکیشن یوتیوب برای اندروید است که تمام قابلیت های نسخه اصلی را در اختیار شما قرار می دهد و مهم ترین ویژگی این نسخه این است که تمام تبلیغات یوتیوب را حذف کرده است و شما در هنگام تماشای ویدیوهای یوتیوب هیچ گونه تبلیغاتی مشاهده نخواهید کرد .

وقتی وارد لینک بالا شدید ابتدا نرم افزار YouTube Vanced را نصب کنید سپس برای وارد شدن به حساب یوتیوب خود نیاز است که اپلیکیشن microG را نیز نصب کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری یوتیوب خود شوید البته با نصب microG آیکونی به برنامه های شما اضافه نمی شود چرا که این برنامه پیش نیاز برای اجرای YouTube Vanced است .