+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش تغییر IMEI گوشی ها و تبلت های اندرویدی
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
5051 view

آموزش تغییر IMEI گوشی ها و تبلت های اندرویدی Change IMEI

بازدید : 5051
تاریخ :دوشنبه 3 دسامبر 2018
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , بخش آموزشی , سمارت فون
قیمت در مارکت : رایگان

آموزش تغییر IMEI گوشی ها و تبلت های اندرویدیچگونه IMEI اندروید را تغییر دهیم ؟

How Change IMEI

IMEI یک شناسته بین المللی است , هر دستگاه هوشمند و قانونی یک شناسه IMEI دارد اگر به هر دلیلی قصد دارید شناسه آی ام ای آی گوشی یا تبلت اندروید خود را تغییر دهید آموزش زیر را به دقت انجام دهید این آموزش تست شده است و بدون مشکل کار می کند نکته ای که لازم است بگوییم این است که این آموزش تنها برای گوشی های تک سیم کارت مناسب است در گوشی های دوم سیم کارت با تغییر یک شناسه IMEI هر دو شناسه تغییر کرده و یکسان می شوند .

آموزش تغییر IMEI در دستگاه های اندرویدی Change IMEI :

قبلا از هر چیزی گوشی اندرویدی شما باید روت شده باشد در صورتی که با روت آشنایی ندارید مطالب زیر را مطالعه نمایید با نرم افزار کینگ روت می شود 95 درصد از گوشی های موجود را روت کرد.



اکنون باید نرم افزار Xposed Installer را دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید این نرم افزار از لینک زیر قابل دریافت است .



حالا باید اپلیکیشن XPOSED IMEI Changer Pro را بر روی گوشی خود نصب کنید این نرم افزار نیز از طریق لینک زیر قابل دریافت است .



در این مرحله لطفا به اسم برنامه ها دقت کنید تا اینجا برنامه های مورد نیاز را براتون قرار دادیم حالا فقط چند دقیقه یا حتی ثانیه طول میکشه تا بتونید آی ام ای آی گوشی خود را تغییر دهید ابتدا مطئن شوید دو برنامه گفته شده یعنی Xposed Installer و XPOSED IMEI Changer Pro را نصب کرده اید حالا وارد Xposed Installer شوید در بخش modules تیک مربوط به IMEI Changer Pro را بزنید تا فعال شوید به عقب بر گردید و در بخش Framwork بر روی install/update کلیک کنید .

حالا نرم افزار IMEI Changer Pro را باز کنید و در بخش مشخص شده imei جدید را وارد کنید و سپس بر روی apply کلیک کنید دقت کنید تعداد ارقام با imei اصلی یکسان باشد حالا که روی apply کلیک کردید مجددا به Xposed Installer بروید و در بخش Framwork بر روی عبارت rebot کلیک کنید تا گوشی خاموش و روشن شود اکنون با شماره گیری *#06# یا با استفاده از برنامه IMEI Info (with Dual SIM Support) میتوانید imei جدید را ببینید.


لینک های دانلود به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شده است

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
لینک دانلود حذف شده است حجم فایل : مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول