+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

8079 view

دانلود بیتالک برای کامپیوتر با لینک مستقیم Beetalk Desktop

بازدید : 8079
تاریخ :جمعه 26 اکتبر 2018
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :شبکه اجتماعی , کامپیوتر
قیمت در مارکت : رایگان
حجم فایل : 300 مگابایت
امتیاز 4.4 از 5.0

دانلود بیتالک برای کامپیوتر با لینک مستقیم Beetalk Desktopدانلود بیتالک Beetalk Desktop برای ویندوز + کامیپوتر

بیتالک یا بیتاک از قدیمی ترین و محبوب ترین مسنجرهای موجود در بین کاربران ایرانی است که روزانی از برترین مسنجرها بین کاربران جهان بود و هنوز هم کاربران خاصی در سرتاسر جهان و ایران دارد از ویژگی های اصلی بیتالک میتوان به طراحی زیبا قابلیت اشتراک گذاری انواع فایل و از همه مهم تر نشان دادن افراد نزدیک شما در این مسنجر است اما باید بدانید که نسخه های رسمی بیتالک تنها برای اندروید و آی او اس منتشر شده است و نسخه ویندوز یا نسخه کامپیوتر بیتالک تا کنون توسط شرکت سازنده منتشر نشده است .

اما با استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز اندروید بر روی ویندوز شما میتوانید نرم افزار بیتالک را بر روی دسکتاب و کامپیوتر های ویندوز 10 +8 +7 و دیگر نسخه های ویندوز نصب کنید download BeeTalk for PC (Windows 7/8/XP) .

آموزش نصب Beetalk Desktop بر روی ویندوز 10 :

این آموزش بر روی همه نسخه های ویندوز ( به غیر از ویندوز خیلی قدیمی ) به درستی جواب می دهد برای اینکار ابتدا شبیه ساز بلوستکس را از جعبه دانلود زیر دانلود کرده و آن را نصب کنید با این شبیه ساز شما میتوانید تمام برنامه های اندرویدی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید حالا آخرین نسخه بیتالک اندروید را دانلود کنید و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و مراحل فعال سازی را انجام دهید .

نکات :

  1. بیتالک در حال حاضر کد فعال سازی به کشور ایران ارسال نمی کند و فقط کاربرانی که رمز عبور و نام کاربری انتخاب کرده اند میتوانند وارد شوند .
  2. نمیتوانید از موبایل روز بیتالک را دانلود کنید ( دستور دادن حذف کنیم ) در گوگل عبارت beetalk apk را سرچ کنید میتوانید دانلود کنید .
دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
ورود به صفحه دانلود حجم فایل : 300 مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول