+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1198 view

لغو سرویس های ارزش افزوده از طریق ایرانسل من

بازدید : 1198
تاریخ :سه‌شنبه 9 اکتبر 2018
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , بخش آموزشی
قیمت در مارکت : رایگان

لغو سرویس های ارزش افزوده از طریق ایرانسل منلغو پیام های تبلیغاتی و سرویس ارزش افزوده ایرانسل

حتما شده بعد از اینکه گوشی خود را شارژ کردید بعد یکی دو روز شارژتون صفر شده این به دلیل فعال بودن سرویس های تبلیغاتی و سرویس های ارزش افزوده است در این سرویس ها بر اساس خدماتی به کاربران سرویس داده می شود و در عوض از شارژ کاربران روزانه کسر می شود ما قبلا در سایت مطلبی در زمینه لغو پیام های تبلیغاتی منتشر کرده بودیم که میتوانید از لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید .



اما بر اساس مشاهدات برخی از سرویس های ایرانسل را نمی توان با روشی که در لینک بالا توضیح داده بودیم لغو کنید یعنی این سرویس ها در کد دستوری *800# نمایان نمی شوند و شما اینطور فکر میکنید که در هیچ سرویس تبلیغاتی مشترک نیستید برای لغو بعضی از سرویس های ارزش افزوده باید از برنامه ایرانسل من کمک بگیرید .



ابتدا نرم افزار مای ایرانسل را از لینک های بالا دانلود و نصب کنید سپس به بخش منوی این نرم افزاز به قسمت خدمات بروید و سپس بر روی مدیریت سرویس های ارزش افزوده کلیک کنید حالا بر روی خدمات فعال من کلیک کنید اگر در اینجا عضو سرویسی بودید باید آنها را لغو کنید تا از شارژ سیم کارت ایرانسل شما کسر نشود .

لغو سرویس های ارزش افزوده از طریق ایرانسل منهمچنین با کلیک بر روی سرویس های فعال من در تصویر بالا نیز میتوانید به سرویس های تبلیغاتی فعال دسترسی داشته باشید .

مشابه
حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود