+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

ربات تلگرام ایجاد لینک دانلود عمومی از فایل های آپلود شده در تلگرام
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
4297 view

ربات تلگرام ایجاد لینک دانلود عمومی از فایل های آپلود شده در تلگرام

بازدید : 4297
تاریخ :چهارشنبه 25 نوامبر 2020
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :بخش آموزشی , ربات های تلگرامی
قیمت در مارکت : رایگان

ربات تلگرام ایجاد لینک دانلود عمومی از فایل های آپلود شده در تلگرامربات تلگرام ایجاد لینک دانلود اینترنتی از فایل های تلگرام

تلگرام یکی از محبوب ترین مسنجرهای در حال حاضر است ( در ایران ) و کاربران بسیاری در کشور ما در آن عضو هستند ربات های تلگرامی قابلیت فراونی دارند امروز قرار با هم رباتی را بررسی کنیم که میتونه از فایل های آپلود شده در تلگرام یک لینک دانلود عمومی ایجاد کنه یعنی شما یک ویدیو را که در تلگرام آپلود شده میتونید لینک دانلود آن را برای کسی که در واتساپ است ارسال کنید تا مخاطب شما بتونه اون ویدیو را بدون ورود به تلگرام دانلود کنه .

در این اینجا شما هر فایلی را که در تلگرام آپلود شده باشد را میتونید به صورت یک لینک عمومی در بیارید و از آن استفاده کنید البته لازم به ذکر است که لینک های دانلود زمان دار هستند یعنی بعد از مدت زمان شمخصی از سرور ربات حذف می شوند .

ربات تلگرام ایجاد لینک دانلود از فایل های تلگرام :

کار بار ربات تلگرام GetPublicLinkBot بسیار آسان و راحت است شما تنها کافیه ویدیو یا فایل مورد نظر را از یک کانال یا گروه برای ربات فروارد کنید ( ارسال کنید ) ربات فورا لینک دانلود را برای شما ارسال می کند و شما میتوانید با کلیک بر روی لینک دانلود فایل مورد نظر خود را خارج از سرورهای تلگرام دانلود کنید .

برای باز شدن صفحه ربات در تلگرام خود ,لینک زیر را در مرورگر خود کپی کرده و بر روی ,برو کلیک کنید یا @GetPublicLinkBot را در یک صفحه چت تلگرام ارسال کنید و سپس بر روی آن کلیک نمایید .

https://t.me/GetPublicLinkBot


به روز رسانی : این ربات قطعی های فراوانی داره بنابراین پیشنهاد میکنم از ربات جدید URL Uploader X برای تبدیل فایل به لینک در تلگرام استفاده کنید.