+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
2185 view

معرفی و بررسی ربات تلگرام دیجی کالا DigikalaBot telegram

بازدید : 2185
تاریخ :سه‌شنبه 31 اکتبر 2017
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :بخش آموزشی , ربات های تلگرامی

معرفی و بررسی ربات تلگرام دیجی کالا DigikalaBot telegramمعرفی ربات تلگرام دیجی کالا در مسنجر تلگرام

ربات تلگرام دیجی کالا DigikalaBot telegram , دیجی کالا بزگ ترین فروشگاه آنلاین کشور است که خدمات بسیار متنوع و متفاوتی را به کاربران ارائه می دهد شما میتوانید در این فورشگاه هر چیزی که نیاز داشته باشید را به صورت آنلاین خریداری کرده و آن را درب منزل دریافت کنید .

قبلا نرم افزار اندرویدی سایت دیجی کالا منتشر شده بود که میتوانید آن را از لینک زیر دریافت کنید اکنون دیجی کالا ربات تلگرامی خود را معرفی کرده است که خدمات بسیار متفاوت جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد .

ربات تلگرام دیجی کالا به تازگی معرفی شده است و کاربران میتوانند با کمک ربات تلگرامی دیجی کالا و بدون نیاز به وارد شدن به سایت یا آپ دیجی کالا در بین تمام محصولات این فروشگاه جستجو کنند و یا از محصولات با تخفیف ویژه و ارزان این فروشگاه باخبر شوند .

بخش جالب این ربات از نظر ما قسمت امتیاز گیری آن است شما میتوانید در این بخش با دعوت از دوستان و عضویت در ربات امتیاز کسب کنید و سپس از آن امتیاز برای خرید گوشی یو یا وسایل منزل استفاده کنید برای مثال با دعوت از 2000 نفر شما میتوانید گوشی نوت 4 را با قیمت 2 میلیون صد هزار خریداری کنید در حالی که قیمت این محصول 4 میلیون 200 هزار تومن است یعنی شما میتوانید کالاهای ویژه را با نصف قیمت خریداری کنید .

جهت باز شدن صفحه ربات رسمی دیجی کالا در تلگرام اینجا را کلیک کنید یا لینک زیر را در مرورگر خود کپی و پست نمایید سپس بر روی برو یا GO کلیک کنید .

http://t.me/DigikalaBot?start=cod_kynKvOMzWl

حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود