+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش تصویری ثبت نام در اینستاگرام
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
5131 view

آموزش تصویری ثبت نام در اینستاگرام how to sign up in instagram

بازدید : 5131
تاریخ :جمعه 20 اکتبر 2017
دیدگاه ها : 2 نظر
دسته :آموزش برنامه های کاربردی , اینترنت و وب , بخش آموزشی

آموزش تصویری ثبت نام در اینستاگرام

آموزش تصویری ثبت نام در اینستاگرام ,اینستاگرام بزرگ ترین شبکه اشتراک گذاری عکس و ویدیوهای کوتاه در جهان است و هر روز میلیون ها عکس و تصویر در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود با وجود قدیمی بودن اینستاگرام ,هنوز بساری از افراد طریقه ثبت نام در اینستاگرام را بلد نیستند و برای این کار از دیگران کمک می خواهند .

امروز در وب سایت موبایل روز قصد داریم به صورت تصویری how to sign up in instagram آموزش ثبت نام در اینستاگرام را برای شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید به صورت رایگان و بسیار راحت در این شبکه اجتماعی عظیم ثبت نام کنید و تصاویر و ویدیوهای خود را در آن قرار دهید .

آموزش تصویری ثبت نام در اینستاگرام :

ابتدا آخرین نسخه اینستاگرام مخصوص سیم عامل گوشی یا دستگاه خود را از لینک های زیر دانلود کنید ,سپس آن را نصب و وارد برنامه شوید .

اکنون برنامه اینستاگرام نصب شده بر روی دستگاه خود را باز کنید و مطابق آموزش زیر داده های خواسته شده را وارید کنید .

آموزش تصویری ثبت نام در اینستاگراممطابق تصویر بالا بر روی بخش مشخص شده و عبارت sign up کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود .

آموزش تصویری ثبت نام در اینستاگراممطابق تصویر بالا شماره تلفنی را که میخواهید با آن در اینستاگرام ثبت نام کنید را وارد نمایید .

نکات :

  • باید از شماره تلفنی استفاده کنید که به آن دسترسی دارید
  • شماره را مانند تصویر و بدون صفر وارد کنید
  • با هر شماره احتمالا میتوان یک بار ثبت نام کرد ما تست کردیم می شود چند بار نیز ثبت نام کرد ولی بهتر است با هر شماره یک بار ثبت نام گردد
  • در تصویر بالا مشاهده کنید که میتوان به دو صورت در اینستاگرام ثبت نام کرد یکی با شماره تلفن و دیگری با ایمیل شیوه ی ثبت نام هر دو به یک شکل است در صورتی که با ساخت ایمیل آشنایی ندارید به این مطلب مراجعه کنید – آموزش ساخت ایمیل

بعد از وارد کردن شماره و کلیک بر روی next اکنون کدی به شماره ای که وارد کردید ارسال می شود که باید آن را در کادر باز شده وارد نمایید بعد از وارد کردن کد همانند تصویر زیر باید یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب اینستاگرامی خود تعیین کنید و سپس بر روی next کلیک کنید در مراحل بعدی بر روی عبارت skip کلیک کنید تا به صفحه اصلی اینستاگرام هدایت شوید .

آموزش تصویری ثبت نام در اینستاگرام

نکات :

  • میتوانید از یک اینستاگرام چند حساب اینستاگرامی را مدیریت کنید با کلیک بر روی اسم کاربری در صفحه اصلی

عضویت در اینستاگرام با کامپیوتر :

برای عضویت در اینستاگرام بدون نیاز به نرم افزار و با مرورگرهای کامیپوتر یا موبایل تنها کافی ست وارد آدرس زیر شوید و بر روی عبارت sign up کلیک کرده و فرم مربوطه را پر نمایید تا عضویت شما در اینستاگرام ثبت شود .

https://www.instagram.com

2 دیدگاه کاربران
  • amirhossein.1377 فوریه 28, 2023
    پاسخ 0 1

    اینستاگرام غیر فعال شده است نمیتوان وار شد

مشابه
حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود