+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

دانلود همراه بانک آینده برای اندروید با لینک مستقیم - آپدیت جدید
4501 view

دانلود همراه بانک آینده برای اندروید با لینک مستقیم و رایگان – آپدیت جدید

بازدید : 4501
تاریخ :شنبه 3 سپتامبر 2022
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :اندروید , برنامه های اندروید , کاربردی
نسخه : 4.13
قیمت در مارکت : 1.2
نسخه اندروید : 4.0 و بالاتر
حجم فایل : 1 مگابایت
امتیاز 4.4 از 5.0

دانلود همراه بانک آینده برای اندروید با لینک مستقیم - آپدیت جدیددانلود همراه بانک آینده برای اندروید

با گسترش استفاده از گوشی های موبایل استفاده از همراه بانک، بانک هایی که مشتری آن هستیم میتواند بسیار در مدیریت کارها به ما کمک کند. شما می توانید بسیاری از کارهای ضروری خود را بدون نیاز به بانک انجام دهید. در صورتی که از مشتریان بانک آینده هستید با نصب موبایل بانک آینده میتوانید از امکانات این بانک در گوشی اندروید خود استفاده نمایید.

سامانه موبایل بانک قادر است با کلیه دستگاه‌ های تلفن همراه و تبلت با سیستم عامل اندروید حداقل 4.0 نصب گردد. به هنگام نصب این نرم افزاربرای بار اول ،شما نیازمند یک سیم کارت با شماره معتبر و دارای اعتبار میباشید.

در نسخه اندروید برای انتقال وجه در منوی تنظیمات همراه بانک، روش ارسال را روی استفاده از اینترنت قرار داده و حتما مطمئن شوید که اتصال دستگاه تلفن  شما به اینترنت برقرار باشد. AYANDEH BANK اقدام به انتشار نرم افزاری به نام همراه کارت کرده است که آن را میتوان جایگزین همراه بانک دانست و استفاده از آن برای عموم آزاد است.


به روز رسانی: بانک آینده تو سه نرم افزار آبانک، همراه کارت و کیلید را منتشر کرده است که جایگزین همراه بانک شده اند و شما میتوانید از آنها استفاده کنید. با توجه به اینکه دیگر استفاده از موبایل بانک آینده موجود نیست ما لینک دانلود را حذف کرده ایم تا اینترنت کاربران بی دلیل مصرف نشود.

دانلود کنید Download Now گزارش انتشار نسخه جدید گزارش خرابی لینک
لینک دانلود حذف شده است حجم فایل : مگابایت
آموزش دانلود با بارکد پرسش و پاسخ متداول