+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

آموزش اشتراک گذاری اینترنت یک گوشی بین چند دستگاه به صورت وایفای
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1897 view

آموزش اشتراک گذاری اینترنت یک گوشی بین چند دستگاه به صورت وایفای

بازدید : 1897
تاریخ :پنج‌شنبه 27 آوریل 2017
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , بخش آموزشی , سمارت فون

آموزش اشتراک گذاری اینترنت یک گوشی بین چند دستگاه به صورت وایفایآموزش اشتراک گذاری اینترنت در اندروید

اکنون که بسیاری از نقاط کشور به شبکه های اینترنت پر سرعت 4G و 3G متصل است و کاربران اپراتورهای کشور میتوانید با خرید بسته های اینترنتی از سرعت بالای اینترنت بهره ببرند شاید لازم باشد که گاهی اوقات اینترنت سیم کارت خود را با دیگر دوستان و یا خانواده خود به اشتراک بگذارید .
برای این نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا برنامه ندارید چرا که گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض قابلیت اشتراک گذاری اینترنت را دارند و شما میتوانید با فعال کردن این قابلیت اینترنت گوشی سیم کارت خود را با هر دستگاه و با هر سیستم عاملی به اشتراک بگذارید و اصلا مهم نیست که سیستم عامل دستگاه مقابل چی باشد تنها کافیست قابلیت جستجوی وایفای را داشته باشد .

آموزش اشتراک گذاری اینترنت اندروید :

قابلیت اشتراک گذاری اینترنت اندروید که به آن هات سپات می گویند در تماتمی دستگاه های اندرویدی وجود دارد و شما تنها باید آن را فعال کنید برای این منظور قبل از هر چیزی باید بسته اینترنت داشته باشید میتوانید بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل یا دیگر اپراتورها را خریده و سپس اینترنت خود را به اشتراک بگذارید برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید .

  1. تنظیمات یا SETTING را باز کنید
  2. به قسمت بیشتر یا more برید
  3. به قسمت tethering and portable hotspot بروید
  4. قسمت portable wifi hotspot را فعال کنید

خب در صورتی که اولین بار است این قابلیت را فعال می کنید اکنون دستگاه های اطراف می توانند به جستجوی شبکه وایفای به اینترنت سیم کارت شما متصل شوند و از آن استفاده کنند پس لازمه ما تنظیماتی را بر روی این قسمت فعال کنیم تا دیگران نتوانند بدون اجازه به دیتای سیم کارت ما متصل شوند .

  1. بر روی portable wifi hotspot setting کلیک کنید
  2. گزینه اول یعنی configure wifi hotspot کلیک کنید در این قسمت میتوانید برای وایفای خود یک نام انتخاب کنید و یا بر روی آن یک رمز قرار دهید تا هیچ کس نتواند بدون داشتن رمز به آن متصل شود .

جهت تنظیم مراحل configure wifi hotspot به ادامه این مطلب توجه کنید .

آموزش اشتراک گذاری اینترنت یک گوشی بین چند دستگاه به صورت وایفایهمانند تصویر بالا در قسمت network name باید نامی برای وایفای خود انتخاب کنید در قسمت security گزینه wpa2 psk را انتخاب کتید تا کادر رمز در زیر آن باز شود و سپس رمز عبور دلخواه را در قسمت password تایپ کنید تا تنها با داشتن این رمز بتوانند به وایفای شما متصل شوند .
با این آموزش در واقع میتوانید گوشی اندروید خود را تبدیل به یک مودم کنید که دیگران میتوانند به اینترنت آن متصل شود و از آن استفاده کنند نکته جالب توجه این است که در صفحه portable wifi hotspot setting شما میتوانید نام تمام دستگاه های متصل به وایفای خود را در پایین صفحه بخش connected devices مشاهده کنید .