+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1227 view

آموزش باز کردن پین یا الگوی فراموش شده گوشی های سونی

بازدید : 1227
تاریخ :پنج‌شنبه 23 مارس 2017
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :آموزش اندروید , اینترنت و وب , بخش آموزشی , سمارت فون

آموزش باز کردن پین یا الگوی فراموش شده گوشی های سونیآموزش باز کردن پین یا الگوی فراموش شده در اندروید

فراموش کردن الگو یا رمز در گوشی های اندروید یک امر شایع است که ما به هر دلیلی رمز عبور یا الگویی را که برای دستگاه اندرویدی خود تعیین کردیم را فراموش کنیم با ها در وب سایت موبایل روز همراه باشید تا شما را با قابلیتی آشنا کنیم که به کمک آن میتوانید همیشه رمز عبور ,پترن یا الگویی را که فراموش کرده اید را بازیابی نمایید لطفا توجه کنید این قابلیت تنها در گوشی های سونی فعال است و ما آموزش زیر را بر اساس گوشی سونی زد 2 با اندروید 6 برای شما قرار داده ایم .
برای این آموزش ما از قابلیت مای اکسپریا سونی استفاده می کنیم شما قبل از هر کاری باید یک جیمیل بر روی گوشی اندروید خود فعال کرده باشید سپس به بخش تنظیمات گوشی اندروید خود بروید و در بخش امنیت قابلیت مای اکسپریا را بر روی گوشی خود فعال کنید با فعال کردن این گزینه شما میتوانید از راه دور گوشی اندروید خود را کنترل کنید و یا موقعیت مکانی آن را پیدا کنید .

مراحل آموزش باز کردن پین یا الگوی فراموش شده اندروید :

بعد از اینکه قابلیت مای اکسپریا my xperia را فعال کردید اکنون شما میتوانید با ورود به سایت https://myxperia.sonymobile.com/signin و وارد شدن به آدرس جیمیلی که بر روی گوشی خود فعال کرده اید کنترل کامل و دقیقی بر روی گوشی اندروید خود داشته باشید .
بعد از اینکه وارد حساب جیمیل خود در سایت مای اکسپریا شدید با تصویر زیر رو به رو می شوید که ما هر کدام را جداگانه برای شما شرخ می دهیم .

لطفا توجه کنید که در عین انجام این عملیات ها باید :

  1. جیمیل مربوطه بر روی گوشیتون فعال باشد
  2. گوشی به اینترنت متصل باشد
  3. جی پی اس گوشی روشن باشد

همه موارد بالا بدون باز کردن الگو قابل فعال سازی می باشند.

آموزش باز کردن پین یا الگوی فراموش شده گوشی های سونی

1 – موقعیت یابی : با کلیک بر روی بخش یک یعنی LOCATE شما میتوانید موقعیت مکانی دقیق گوشی خود را پیدا کنید این مورد در صورتی که گوشی خود را گم کرده اید یا گوشی دزدیده شده است بسیار به شما کمک می کند .

2 – هشدار صوتی : با این قسمت میتوانید از راه دور یک هشدار صوتی را فعال کنید برای مثال گوشی خود را در خانه گم کرده اید با این قابلیت میتوانید یک هشدار صوتی فعال کنید و گوشی خود پیدا کنید .

3 – قابلی قفل کردن از راه دور : بخش قفل یا LOCK از بخش های اصلی آموزش ما محسوب می شود با همین بخش است که شما میتوانید الگو یا پین فراموش شده گوشی اندروید خود را بازیابی کنید شما میتوانید با کلیک بر روی این قسمت یک رمز جدید برای گوشی خود انتخاب کنید با فعال کردن رمز جدید دیگر نیازی به رمز یا الگویی که فراموش کرده اید نخواهید داشت و شما میتوانید مجددا وارد گوشی خود شوید .
وقتی بر روی عبارت LOCK یا قفل کلیک کردید شما با تصویر زیر روبه رو می شود که ما هر کدام را براتون شرح می دهیم .

آموزش باز کردن پین یا الگوی فراموش شده گوشی های سونیتصویر بالا را به ترتیب براتون شرح میدیم :

1 – در این قسمت میتوانید یک پیام تعریف کنید که در صفحه اصلی گوشیتون به نمایش در خواهد آمد

2 – در این بخش میتوانید شماره تماس قرار دهید تا اگر احیانا گوشیتون را گم کردید بتونند با شما تماس بگیرند

3 – در این بخش شما میتوانید رمز جدید را انتخاب کنید شما اگر رمز یا الگوی خود را فراموش کرده تنها کافیه یک رمز جدید انتخاب کنید و سپس بر روی lock کلیک کنید تا رمزی که انتخاب کردید بر روی گوشی شما فعال شود و رمز قبلی که فراموش کرده اید لغو گردد .

به تصویر اول بخش شماره 4 باز می گردیم .

4 – پاکسازی یا erase : با کلیک بر روی این بخش میتوانید تمامی محتوای گوشی اندروید خود را از راه دور حذف کنید در صورتی که گوشی سونی خود را گم کرده اید و اطلاعات مهمی در آن دارید و امیدی به پیدا شدن آن نیست میتوانید قبل از هر کاری تمام محتوای خود را از گوشی پاک کنید .