+
گزارش خرابی لینک
+
گزارش انتشار نسخه جدید
+ با تشکر

از گزارش این مطلب

+ با تشکر

بزودی ورژن جدید تر قرار میگیرد

اشتراک گذاری
+

نسخه ی رسمی برنامه جیمیل برای اندروید Gmail
1 رای2 رای3 رای4 رای5 رای
1477 view

آموزش تنظیمات و بازیابی رمز عبور حساب جیمیل گوگل

بازدید : 1477
تاریخ :یکشنبه 19 مارس 2017
دیدگاه ها : 0 نظر
دسته :اینترنت و وب , بخش آموزشی

آموزش تنظیمات و بازیابی رمز عبور حساب جیمیل گوگل

آموزش بازیابی رمز عبور حساب جیمیل

در شبکه های مجازی بسیاری از افراد به دنبال روش بازیابی حساب جیمیل هستند خیلی از افراد کسانی هستند که کلاهبردارن اینترنتی از آنها سوء استفاده می کنند به خصوص کسانی که حساب گوگل خود را به حساب بازی کلش آف کلنز متصل کرده اند و افراد با سوء استفاده از این صاحبان اکانت جیمیل سعی می کنند به هر روشی شده رمز عبور جیمیل را از آن ها بگیریند تا بتوانند وارد جیمیل شود حتی به شما وعده واریز پول بعد از گرفتن اکانت را می دهند که در 90 درصد موارد پولی دریافت نخواهید کرد .
حساب های گوگل از امنیت بسیار بالایی برخودار هستند به طوری که اگر شما خودتون رمز عبور را به کسی ندهید حتی یک درصد هم امکان ندارد بتوانند شما را هک کنند البته در این بین باید مسایل امنیتی را نیز مطرح کنید که یکی از این راه ها فعال کردن تایید دو مرحله است که در لینک ریز آموزش کامل چگونگی فعال سازی تایید دو مرحله گوگل را نوشتیم .

حالا شما اگر به هر دلیلی میخواهید رمز عبور جیمیل خود را بازیابی کنید میتوانید از آموزش زیر استفاده کنید ما در این آموزش فرض را بر این گرفته ایم که شما رمز عبور جیمیل خود را فراموش کرده اید .

مسایل پیش از بازیابی رمز عبور جیمیل :

قبل از هر چیزی باید برگردیم به زمانی که شما جیمیل رو می سازید شما باید تمام اطلاعاتی را که در زمان ساخت جیمیل وارد می کند به صورت دقیق به خاطر بسپارید چون بعضی وقت ها گوگل از شما تاریخ تولد یا تاریخ ساخت جیمیل را خواهد خواست .
در سوال بعدی که شاید از شما بپرسه آخرین رمز که به خاطر می آورید یا کاربرانی که به آن ها زیاد ایمیل ارسال می کنید را باید به خاطر داشته باشید .
ما پیشنهاد میکنیم حتما و صدرصد باید هم شماره موبایل خود را تایید کرده باشید و هم ایمیل بازیابی برای جیمیل خود تعیین کرده باشید با کمک این دو شما در هر زمانی میتوانید رمز عبور جیمیل خود را بازیابی کنید.

آموزش تعیین ایمیل بازیابی برای گوگل :

ابتدا وارد لینک https://myaccount.google.com شوید سپس بر روی Your personal info کلیک کنید در این بخش میتوانید اطلاعات مهمی را در مورد حساب جیمیل خود مشاهده کنید شما جهت تعیین ایمیل بازیابی بر روی email کلیک کنید و سپس در بخش Recovery email ایمیل بازیابی را که همیشه به آن دسترسی دارید وارد کنید دقت کنید هیچ وقت نباید ایمیل رمز عبور ایمیل بازیابی یا هیچ کدوم از ایمیل های خود را در اختیار کسی بگذارید چون حتی نتایج جستجو نیز در حساب گوگل شما ذخیره می شود و امنیت شما کاهش پیدا خواهد کرد .

روش های بازیابی رمز عبور حساب جیمیل گوگل :

جهت بازیابی رمز عبور جیمیل ابتدا وارد لینک https://accounts.google.com/signin/recovery شوید بعد از ورود به لینک گفته شده شما باید آدرس ایمیل خود را که قصد بازیابی آن را دارید وارد نمایید و بر روی next کلیک کنید .
خب در این مرحله سوالاتی را برای بازیابی رمز عبور در از شما پرسیده خواهد شد که در زیر به هر کدوم از آن ها اشاره می کنیم . برای تغییر نوع نوع سوال بر روی سوال دیگری را امتحان کنید کلیک نمایید به این نکته توجه داشته باشید سعی کنید بیشتر سوال را درست جواب دهید .

1 – آخرین رمزی را که به یاد می آورید : در این روش باید آخرین رمزی را که به خاطر می آورید وارد کنید و مراحل را ادامه دهید

2 – شماره تلفنی را که در تنظیمات امنیتی‌تان ارائه داده‌اید تأیید کنید : در این روش شماره تلفنی را که وارد کرده اید باید بنویسد و مراحل را ادامه دهید تا رمز عبور را تغییر دهید

3 – رایانه بازیابی : گوگل یک کد به ایمیل بازیابی که وارد کردید ارسال می کند که به دسترسی به کد به آسانی می توانید وارد حساب خود شوید

4 – چه موقع این حساب Google را ایجاد کردید؟ خب باید مشخص کنید چه زمانی این جیمیل را ایجاد کرده اید

شما با روش های 2 و 3 میتوانید به آسانی رمز عبور را پیدا کرده و یا آن را تغییر دهید اما روش های 1 و 4 برای مواقعی کاربرد دارد که شما موارد 2 و 3 را تکمیل نکرده باشید که در این صورت احتمال بازیابی کمتر خواهد شد .

در صوتی که به توضیحات بیشتری نیاز داشتید مطلب زیر را در بخش پشتیبانی گوگل مشاهده نمایید .

https://support.google.com/mail/answer/41078?hl=fa

حساب کاربری
پشتیبانی آنلاین
آیدی تلگرام daymobile پشتیبانی آنلاین است و فورا به نظرات شما پاسخ داده می شود